Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1320 ggr
sangu
11/24/14, 3:24 AM

Vad betyder drömmen?

Jag drömde en så märklig dröm i natt, och allt kändes så verkligt och jag minns varenda detalj och känsla. Kort sammanfattat: Jag var med min mamma, styvpappa och en vän till familjen, Lena. I drömmen hade hon en stor rottweiler (som hon annars inte har) som lekte med min lilla hund. Helt plötsligt attackerar hennes stora hund min lilla, och sliter av honom bakbenet. Jag springer fram och går emellan, och då sliter rottweilern av mitt ben. Jag får panik, ger min hunds ben till mamma och säger åt henne att skynda sig till veterinären med min hund så att dom kan få fast benet på honom igen! Jag är hela tiden helt säker på att min hund kommer bli helt återställd, och han mår bra och har inte ont. Min styvfar ska ta med mig till läkaren, men först är jag tvungen att åka till min morbror, då jag lovat att komma på kaffe och jag känner att jag verkligen inte får strunta i det. Vi åker dit, min styvfar väntar i bilen utanför medan jag går in och berättar att jag har lite bråttom och tar en snabb kopp. Sedan börjar jag springa till bilen där min styvfar väntar, och jag inser att det funkar alldeles utmärkt att springa med ett ben och jag känner total lycka. När jag kommer fram berättar jag för honom att jag inte alls behöver sätta tillbaka mitt ben, eftersom jag kan leva ett helt normalt och vara lycklig ändå. Här vaknar jag, väldigt glad & varm i hjärtat. Vad kan detta betyda? Mvh, förvirrad

För varje minut du är arg förlorar du 60 sekunder glädje

Annons:
Choklad
12/10/14, 11:04 AM
#1

Att du i grund och botten är väldigt tjänstvillig och ställer upp i alla lägen, t om då du egentligen inte borde. Drömmen säger att du är lycklig då du kan hjälpa, och det är bra, men du behöver tänka på dig själv också, inte bara hjälpa andra.

U R us

Upp till toppen
Annons: