Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1202 ggr
TezzD
2014-12-20 08:03

Lämnad lillebror och jag bedragen..

Somnade kl 2 pga vaket barn….Drömde inatt att vi hade lite fest hemma, bor tillsammans med min själsfrände och vi är så kära och älskar varandra i vått och i torrt… dettas är i verkligheten. I drömmen försvinner min sambo…. min lillebror dyker upp och har rödsprängda ögon och är så ledsen som jag aldrig sett honom förut… hans flickvän (irl) dyker upp, och dom verkar ha gjort slut, dom kan inte kolla på varandra utan att börja gråta båda två, det är hon som inte vill vara med han längre, hon ber en vän att ta av ett halsband som hon fått av min lillebror, jag säger "Men så kan du väl inte göra" Min lillebror tar halsbandet och snurrar det runt sin arm. Runt hans arm sitter massor med smycken som hon fått av honom som hon gett tillbaka….
Efter en stund så fimpar jag ciggaretten och går upp på övervåningen, varpå jag ser min sambo ligga under täcket med en annan tjej!! Hon tar ner händerna och försöker dölja sig, medans jag sliter av täcker och skriker "Ut från mitt hus NU" Och när jag säger NU så säger jag det även högt så jag vaknar…. kunde inte somna om sen utan att tänka på detta fruktansvärda som jag sett… jag hade gärna veöat se slutet, "Hade han errektion?" Vad skulle han svara? ja, ni vet… hans min var iaf snopen, som om han blev förvånad att jag kom upp och ledsen på samma gång, som att "han bara skulle testa en annan lite"…. vad sjutton kan detta betyda? När jag drömde så låg jag i soffan, uppe på barnens rum, då dom har svårt att sova… efter jag vaknat så gick jag ner och la mig brevid min själsfrände….03.30, för att sedan bli väckt av min minsta dotter 06,15… *gäsp*

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Choklad
2014-12-23 19:10
#1

Kanske att du är rädd att du inte räcker till i kärlekslivet, inte hinner att vara med din sambo som du vill? din bror är du egentligen han representerar dina känslor där du/han samlar på sig gåvor som du är rädd att mista, dvs din sambos kärlek och uppmärksamhet.

Försök att få sova ut, och be någon att passa barnen, så att du kan få vara med din sambo 🙂

drömmen handlar också om att du vill ha kontroll över sambons känslor. få bekräftat er relation och kunna få ta del av hans känslor så att du kan känna dig säker på hans kärlek

U R us

TezzD
2015-01-03 13:59
#2

Tack för ditt svar! Men saken är den att jag har aldrig varit så säker på någons kärlek till mig förut eller min till honom. 🌺 Just därför förstod jag inte drömmen riktigt. Visst finns det oro att kärleken ska försvinna nu när den är så underbar och stark, men tron på att det kommer att ske är väldigt liten. 
sova, det behöver vi göra båda två dock ;)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: