Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1761 ggr
Wictoria89
2015-01-04 23:32

Skulle behöva hjälp att tyda denna dröm

Hej! Jag skulle behöva hjälp att tyda min dröm som jag hade inatt. Jag drömde att de var jag och en till som bröt sig in hemma hos min farmor och farfar. När vi hörde att dom kom hem igen så hoppade vi ut genom fönstret, skyndar oss till våran bil och sätter oss i den och ska åka iväg. Farfar ser då oss och i samma stund som han ser oss så ser jag att det sitter tre döda människor i bilen. Det var helt blodigt i baksätet, men jag ser inte ansiktena. Jag tror de var 2 vuxna och ett barn , men är inte säker. Vi åker där ifrån och kommer lite längre bort och är då i ett hus. Det kommer en kille i rullstol, bjuder på snus och sen rätt som de är så går han uppför en trappa. Jag fortsätter att gå kommer då till en pool hittar ett par skor med klack och tar på mig dom och går. sen minns jag inte mer. Någon som kan hjälpa mig tyda denna dröm. För jag kan verkligen inte släppa den. // wictoria

Annons:
saradormin
2015-01-05 11:24
#1

du kommer inom snar framtid få en nyhet och du kommer resa, jag är inte säker men kan vara om 2-3månader

sajtvärd  drömmar ifokus

Upp till toppen
Annons: