Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1351 ggr
[brinker]
2015-01-25 12:58

Djur i mina drömmar

Normalt sätt drömmer jag inte om djur, och absolut inte på detta sätt eller 2 nätter i rad. Vad kan dessa drömmar betyda?

Dröm 1:
Jag blir medveten, eller drömmen börjar med att jag sitter på en soffa i ett vitt stort "tomt" rum, när jag kollar till min vänstra sida står en stooor, större än en normal mörkbrun arabisk häst (liknar den typen av häst) Jag hoppar till lite för jsg vsr inte beredd på det, jag tittar på den, den tittar på mig med sina stora svarta ögon, jag vill klappa den men vågar inte (är lite smårädd för hästar)

Tittar mer åt vänster, nästan bakom mig, ser en till häst, men brun tror jsg. Kollar motsatta håll å ser 2 dinosaurie stora varelser, långa halsar som giraffer, bita fjäderdun päls, 2 ben, påminner lite om struts nedtill o giraff upptill men enbart vita. De börjar bråka o en av de faller, allt i slow motion, den kommer upp igen o de börjar bråka igen, jag springer iväg o försöker hitts ut.

Dröm 2.
Jag är ute på ett fält och i en "kohage" står en jätte stor svart get i strl som en häst, ser ut som en häst men har svarta vädurshorn, sånna som snurrar ni vet. Den glor på mig o jag på den, de stora svarta ögonen. Jag springer därifrån, sedan varnar jag nån att inte gena genom hagen för geten är där…

-------------

Läskiga djur :( bara stirrar på mig så.

Kan detta betyda nåt?
Känslorna i drömmarna var bara kusligt när de stirrade på mig o deras svarta ögon, sedan i båda drömmarna hadejag en instinkt att "fly" eller komma därifrån.

Jag tror mkt på drömmar o vissa av dem har betydelse, jag drömmer hela tiden å enbart ett fåtal drömmar sticker ut för mig, o ha 2 om djur av denna typ i 2 nätter i rad är ej normalt o känslorna dessa djur gav mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: