Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 8454 ggr
blåbärspajen
2015-03-26 23:45

knackar på dörren..

Har drömt 2 gånger att det knackar på dörren och jag vaknar upp och är livrädd. Men vågar aldrig gå och öppna så efter ett tag somnar jag om. Det har hänt 2 gånger där jag bor nu. På förra stället så hände det 2 gånger också, då sov jag iof inte. Hände även när jag bodde hos mitt ex, både han och jag hörde det men vi öppnade aldrig. (hände lite andra konstiga saker hos honom).

Men vad betyder knackningar när man sover?

Annons:
blåbärspajen
2015-03-26 23:50
#1

När jag bodde hos honom så mitt i natten hör vi en konstig duns på första plan, ingen vågar gå ner och kolla så vi somnar igen.

Nästa morgon så ser jag att ett ljus ligger 2 meter från ljusstaken så det är den som åkt i golvet. Visst ett ljus kanske kan åka ner men om den rullar så borde den ligga på sidan som den rullat från?, men ljuset låg rakt fram.. som att den kanat 2 meter..

Det kändes inte normalt..

Choklad
2015-03-27 12:06
#2

Att någon knackar, kan betyda att någon vill komma in och besöka dig. Du kan svara ja eller nej på den knackningen. Ljuset kan ha både logiska förklaringar och övernaturliga förklaringar. Hoppas att någon mer kommer in här ock svarar dig. Ljus kan stå för upplysning, kanske det är någon från andevärlden som vill upplysa dig /er om något?

U R us

blåbärspajen
2015-03-28 00:13
#3

#2 va läskigt.. vem kan vilja komma in?

Ljuset gick i 2 delar.. jag tyckte det var ett dåligt tecken och att någon ville säga oss något. Några månader senare så faller mitt liv ihop av olika anledningar och förhållandet tar slut..

Ljuset pekade mot våran trappa och vi sov på övervåningen, om det nu har nån betydelse.

blåbärspajen
2015-03-28 00:21
#4

Kan även säga att i början så var det små lätta knackningar men nu är det extremt höga bankningar..

blåbärspajen
2015-03-28 00:36
#5

En natt, några veckor innan det tog helt slut drömde jag att han fick cancer, vad kan det betyda? Det var en extremt stark dröm..

Choklad
2015-03-28 10:13
#6

# 4 Kanske du ska gå till ett medium ?

U R us

Annons:
Upp till toppen
Annons: