Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 793 ggr
Samida
2016-06-27 10:44

Nu dök han upp igen

Har inte drömt om honom på ett tag. Men nu inatt så var han tillbaka.  Drömde att han kom helt spontant till min stad och sökte upp mig. Han kramade och pussade mig. Träffade mina närmaste vänner osv. Betedde sig som att vi var ett par. 

I mina tidigare drömmar om honom så har han ju varit den  som mer hållit sig i bakgrunden.  Men man har ändå känt nåt. Nu var han istället helt tvärtom.  Man visste precis vad han ville och kände! 

Vad kan det betyda?

Annons:
Tjeja
2016-06-27 10:50
#1

Att du kanske känber mer trygghet med honom nu. Alternativt att det är vad du längtar efter helt enkelt.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Choklad
2016-06-29 12:23
#2

Kan det vara så att du just nu känner dig trygg i det du gör? Att du har återfått din självkänsla?

För antingen så kan han vara en del av dig, det som tar emot något, eller så är han någon från ett minne som du har, och som han gestaltar.

U R us

[Hukanson]
2016-07-18 10:05
#3

Betyder det att ni blir ihop? Du väljer!

Geo_Dreams
2016-07-21 21:46
#4

Jag kommer att avslöja en hemlighet, han är du =) Du är en kropp, ett stycke!!!😉

Choklad
2016-07-22 09:10
#5

# 4

Ja, oftast är vi allt det vi drömmer om i en dröm, tror jag har sagt det några gånger nu härinne.

Då vi drömmer är det som att vi ser oss själva i olika symboliska bilder, men vi ser också vår omgivning och hur den påverkar oss.

U R us

Upp till toppen
Annons: