Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 521 ggr
[emds123]
2016-06-27 23:37

drömde om att jag var på ett ufo i flera månader

Hej! Jo, det har varit lite annorlunda i dem senaste drömmarna jag haft under 2 månader. Jag hade en klardröm att jag var i ett ufo i rymden med bara en annan kille i samma ålder från jorden och det kändes som om han och jag var ämnade för något, kanske inte kärlek men kanske något annat. Resten av dem på ufot var varelser som inte kom från jorden. Jag fick en stark känsla av att killen kom från USA.  Det var som om att han ochså bodde nånstans på jorden och att vi bara träffades i samma dröm. Jag kunde känna starkt att han ochså tänkte på mej när han såg mej liksom.. Jag kände starka känslor från han. Jag var annorlunda i drömmen, jag visste att jag hade varit på jorden men aldrig vad jag hade gjort där, jag visste bara var jag bodde på jorden men jag kom aldrig ihåg nån av mina vänner eller familjemedlemmar. Jag var på skeppet i flera månader och det kändes verkligen som hemma, vid morgonen så slumrade jag till lite och vaknade men sen somnade jag om igen i samma dröm och drömde att jag var där i ungefär en eller två månader till. Men då hade killen åkt därifrån som om han hade vaknat. Och då var det som en klardröm. Det här var nog den konstigaste drömmen jag varit med om. Nån som vet vad det kan tolkas som?

Annons:
Choklad
2016-06-29 12:30
#1

Klardrömmar är ju där vi styr handlingen själv.

Längtar du fter något som du tror är omöjligt i verkligheten?

U R us

[emds123]
2016-06-29 18:08
#2

Ja #1

Choklad
2016-06-30 12:00
#3

Ok. Då vet du kanske vad drömmen handlade om?

U R us

[emds123]
2016-06-30 18:47
#4

Aa kanske. #3

Upp till toppen
Annons: