Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 551 ggr
JenniferFahlander
2016-07-24 14:58

kan inte tyda mina drömmar

Hej! För ca 2v sen köpte jag en ny systemkamera och som jag nu har drömt om igår natt och denna natt. Första natten drömde jag om att jag var hos min pojkvän i Stockholm o det spöregnade ute och hans syster i drömmen heter Linda och är kriminell och elak. I verkligheten heter hans mamma Linda. Dom sitter ute på alltanen i spöregnet och skrattar så jag går ut dit och undrar vad dom har så roligt åt. Då ser jag min pojkväns syster Linda sitta men ett rep i handen som hon drar i och hissar upp min kamera i flaggstången som inte är vattentålig. Jag blir fly förbannad o börjar skrika på min pojkvän o hans syster o ger min pojkvän en örfil o gör slut med honom o börjar packa mina grejer. Sen vaknar hag upp. Andra drömmen så drömmer jag om mitt ex vi är fortfarande kompisar o jag o min nuvarande pojkvän ska i augusti hyra hus av honom o då drömde jag att mitt ex skulle hjälpa mig att hämta grejerna och köra till huset o så kör han upp för en jätte lång backe ute i skogen o kör i säkert 100km/h om inte mer. Jag öppnar dörren och hoppar ur i farten precis innan vi kom till ett stup, mitt ex flyger ner för stupet rakt ner i vattnet o ja tänkte att nu drunknar han men några min senare så kommer han upp till ytan o jag skriker på honom och är skitförbannad på honom för att min kamera är förstörd o ligger nu på botten av sjön, jag brydde mig inte ett dugg om ifall mitt ex drunknade utan det ända jag brydde mig om var kameran.. Någon som har någon aning om vad drömmarna kan betyda? :)

Annons:
Choklad
2016-07-26 10:02
#1

Har du något minne där du är arg  och besviken och känner dig trakasserad och hånad ?

U R us

JenniferFahlander
2016-08-10 14:11
#2

Menar du i drömmen eller på riktigt ? xD Ja blev arg båda gångerna när de förstörde min kamera haha

Choklad
2016-08-10 15:05
#3

Drömmar speglar vårt dagliga liv, så jag undrar om det är något minne du har kärt, som någon annan vill håna, eller om det finns en känsla  inom dig  som får dig att skämmas för dina minnen som du egentligen tycker om.

U R us

JenniferFahlander
2016-08-10 15:29
#4

hm jag vet inte, drömmarna handlar ju typ om att ja blir upprörd för att i båda drömmarna sabbar mitt ex o min nuvarande pojkvän min kamera xD

Choklad
2016-08-10 15:35
#5

Ja, kameran skapar nya minnen, den kan ju "stanna tiden" och föreviga den, så det finns något minne, någon känsla som de två har gemensamt.

Killarna står också för något som man ger ut. 

Kan också vara så att de representerar något inom dig, som ger ut, något som du delar med dig. 

Det handlar om känslor som ligger djupt och som du värnar om, och som gör att du blir så arg. 

Så något inom dig vill ta fram ett minne, och detta minne vill du inte se, för du blir upprörd. 

Kan också vara så, att du nu kommer att helt glömma ditt x. och att något inom dig protesterar emot det, något inom dig vill ändå hålla kvar minnena, så det pågår en kamp inom dig just nu.

(jag pratar om drömmen)

U R us

Upp till toppen
Annons: