Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 508 ggr
[beccalundin]
9/15/16, 7:26 PM

Hjälp att tyda dröm

Drömde i natt att min kompis djurtestade på min kanin. Hon frågade om det var okej, jag sa inte ja men jag sa heller aldrig nej. Sen tog hon en spruta på honomoch så en stund senare dog han (kaninen). Jag var aldrig ledsen i drömmen, kände mig helt neutral och liksom accepterade det. Det var ingen mardröm. Vad kan det betyda?

Annons:
Choklad
9/16/16, 10:49 AM
#1

Känner du dig kanske lite neutral i alla lägen just nu? Drömmen kanske vill säga dig att du inte ska vara rädd för att säga vad du tycker och att du behöver visa känslor för det/den du älskar?

Vad känner du för din kanin? Beskyddande? Omhändertagande? Mys? Eftersom kaninen är ett bytesdjur, så är den ganska "ömtålig", men den kan också springa sin väg snabbt om den blir jagad. Känner du dig som en kanin just nu? Sårbar? Kom ihåg att du kan försvara dig, och att det finns alltid hopp. Du kan vända detta till din fördel istället för se döden, så kan du se livet.

U R us

[beccalundin]
9/16/16, 2:20 PM
#2

#4 Tack gör svar Det är inte många lägen där jag måste välja sida, men det är så att min pappas flickvän med barn ska flytta in hos oss så jag och min syster måste byta rum. Hon hatar det och jag tycker inte att det varken är kul eller jobbigt, kan det vara det som jag är "neutral" till? Just nu är jag ganska beskyddande över mina kaniner då de nyligen vaccinerades och efteråt var de ganska hängiga (speciellt kaninen jag drömde om). Känner mig inte riktigt som en kanin då jag inte har något att "fly" från, det var för något år sedan men inte längre.

Choklad
9/17/16, 11:45 AM
#3

Ja, det kan mycket väl vara så. 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: