Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 598 ggr
Chazy
9/23/16, 10:55 PM

Svårbegripliga drömmar

Hej. Drömmer väldigt mycket just nu och gjort ett tag. Jag gick efter en väg i en skog. Efter vägen var det en glänta och en liten åker med ett skjul. En gammal kvinna arbetade där med odlingarna. Jag stannade och hjälpte till o var med henne. Hon bad mig komma och övernatta hos henne i hennes stuga inne i skogen på andra sidan vägen. Det kom en militärkonvoj med massa människor i, några var bekanta, dom ville att jag skulle följa med, men jag var osäker vars dom skulle och kände att jag ville stanna med kvinnan. Tror jag lät mig övertalas. Jag följde med. Det var stoj o stimm och nån flörta väl lite med mig. Kände vad gör jag här. Fick ångest och funderade på hur jag skulle kunna ta mig tillbaka, ganska fast. Vägen var plötsligt lång. Jag fick hjälp av en vän, vi gick uppför ett litet berg. Närmare gläntan. Hoppades att kvinnan skulle vara kvar eller någonting annat. En annan dröm.. Var på en strand med två bekanta och en kille jag inte riktigt kände. Vi tog varann i handen och sprang rakt ut i vattnet. Vattnet var mörkt. När vi landade var det massa fiskar där, tjockt med fiskar med stora käkar. Vi tog oss upp. Han var medveten om att man inte kunde bada längre ut och om fiskarna men inte jag. Han var intresserad av mig o ville ligga med mig. Jag ville också det men kände inte att det var rätt. Vi gick på en toalett, jag ville med stod emot. Jag har ju pojkvän jag får inte göra så han har gjort det tydligt för mig. Gick iväg. När jag kom tillbaka till stranden hade han tagit tabletter jag haft med mig och dött.

Annons:
Chazy
9/23/16, 10:59 PM
#1

Båda drömmarna kan jag tolka in egna saker i men förstår inte allt. Den om killen är svårast.

Choklad
9/24/16, 10:56 AM
#2

Du befinner dig just nu i en fas där du funderar mycket över ditt liv, och kanske även livet runtomkring i stort ?

Du besöker din inre kloka kvinna, och ser att denna ger dig näring och kraft, här kan vila och få ro ett tag.

Men sedan frestas du att ta dig vidare, kanske du nu är redo att ta dig an dina problem, du känner dig smickad och du känner gemenskap, du ger mycket av dig själv.

Drömmen säger att du just nu kämpar med att hitta tillbaka till dig själv, ditt inre lugn och din egen klokhet, du kan hitta din  egen väg, känn tillit.  Du kommer att lyckas med det du vill, men det kan bli kämpigt, men du klarar det.

U R us

Chazy
9/24/16, 11:02 AM
#3

Tack så mycket Choklad ☉💙

Chazy
9/24/16, 11:13 AM
#4

Det är väldigt kämpigt just nu. Men känner ändå hopp. Vet inte om jag är på väg åt rätt håll. Mycket tvivel. Känner inte att jag lyssnat till mig och varit rädd och dum mot mig själv. Då inte gjort det bästa för andra heller. Jag behöver nog min inre kloka gumma för att känna mig helare o klarare. ❤

Choklad
9/24/16, 11:20 AM
#5

Din andra dröm visar att du har förlorat något, eller att du har längtat efter närhet och kanske lite förbjuden också.

Du har förstått att det du önskade var "fel", och du tog ett beslut om att lägga allt detta bakom dig.

Men jag kan inte låta bli att undra över om du känner dig ok med det beslutet?

Frågan är: Hur vill Du ha det? 

Det finns mycket känslor som skrämmer dig

U R us

Chazy
9/24/16, 9:52 PM
#6

Jag fick fundera lite på det här sista du sa. Det är träffande.

Annons:
Choklad
9/26/16, 10:39 AM
#7

🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: