Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1102 ggr
Samida
2016-10-04 15:51

Återkommande gammal bekant

När jag var 14 år så träffade jag och min kompis 2 killar som vi började umgås lite med.. Det rann dessvärre ut ur sanden efter en tid. I varje fall så fattade man iaf tycker för en utav dem! 

Några år senare så tog vi kontakt med varandra igen. I några års tid så hade jag och denna kille lite kontakt oss emellan. Jag tom hälsade på hemma hos honom då han inte bodde så långt ifrån mig. 

Sen iaf så 2008 så hände det lite mer mellan oss och jag typ skuttade på rosa moln hem efteråt. Men jag var inte riktigt ärlig mot honom, vilket han räknade ut och han ville då inte fortsätta. Än idag grämer det mig till och från att jag kunde vara så dum!!

Förra sommaren så fick jag  sms från honom, där han frågade hur det var mm. . Jag blev minst sagt förvånad, hade han kvar mitt nummer eller hade tagit reda på det igen. Men sen var det tyst igen och jag har inte hört nåt ifrån honom trots att jag själv hörde av mig till honom inte så långt efter. 

Iaf så under nästan 15 års tid nu så har jag haft återkommande drömmar om honom. De startade alltså långt innan det hände nåt mellan oss.  Alltid handlat om samma sak.  Känslor mellan oss båda men ingen utav oss vågar göra nåt åt det. Dessutom så är det alltid han som drar sig ifrån mig fastän att han innerst inne tycker om mig mer än vad han vill erkänna. 

Jag hade faktiskt kunnat förstå dessa drömmar om de bara hade börjat efter att vi "bröt" men förstår inte hur det kan komma sig att de började långt innan? JAg kan väl omöjligt ha vetat flera år innan att detta skulle hända?

Hade senast denna dröm inatt. 

Varför har jag dessa drömmar? Varför har de samma handling både före och efter? Varför har de inte ändrats?

Annons:
Tjeja
2016-10-04 16:24
#1

Jag tänker att det är något du behöver ta dig igenom och göra klart på ett eller annat sätt. Därför det forsätter att upprepa sig för du har inte tagit tag i det och fått till någon sorts bokslut på er relation. Dina känslor som spökar helt enkelt så länge du inte gör upp med vad det nu är som rör dig.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Choklad
2016-10-04 18:59
#2

Jag håller med i ovan sagda.

U R us

Samida
2016-10-05 11:11
#3

Ja, det är säkert så,  Men problemet är att jag nog kommer att dras med detta kanske så länge jag lever.

Tjeja
2016-10-05 18:14
#4

Ja skulle det vara så att du dras med det hela livet, då kan jag personligen undra om det är något du tampats med i flera tidigare liv och fortfarande inte tagit tag i det hela…? Kanske är det scener från tidigare liv du återupplever i drömmarna också rent ut av?

Tja.. det förutsätter ju förstås att man tror på inkarnation, vilket jag personligen gör, men frågan är ju om du själv gör det och kan se det som en hjälpande förklaring i så fall. 🙂

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Samida
2016-10-06 15:06
#5

Jag vet ju inte hur jag ska göra. Om det är så enkelt att det handlar om ouppklarade känslor mellan oss två, så måste jag ju isf träffa honom? Vet var han bor osv men vad hjälper det om han inte svarar tillbaka. Verkade som han ville träffas sist gång vi hade kontakt, då han hörde av sig men sen så "försvann" han igen. Det är kanske möjligt att vi träffats i ett tidigare liv och att vi gör samma misstag igen.

Upp till toppen
Annons: