Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 369 ggr
E.j
2016-10-21 11:37

Vad betyder detta?

Hej! Drömde i natt en väldigt konstigt dröm, ville gärna kolla med någon här om ni visste vad det betyder. Jag drömde att jag stod vid ett torg,helt plötsligt hör jag ett ljud och så börjar en kille springa samtidigt säger han kom. Vi börjar springa och sedan kommer vi ikapp ett djur, djuret ser ut som en bladning av en tiger och puma? Den är gul och ser väldigt farlig ut, den stannar upp och tittar på mig sen börjar den springa igen och likaså vi. Sedan vänder det och djuret börjar springa efter mig,jag ser att jag kan hoppa in i en bil där taket är liksom halvt öppet. Dock så hoppar jag på taket men hoppar inte i bilen. Jag kollar upp och ser hur detta djur helt plötsligt blir en blond man, varpå han säger något hotfullt. Kommer dock inte ihåg vad han sa, tror att han sa - vad ska du göra nu? Drömmen slutade med att jag låg med denna man. Jätte konstig dröm, någon som kan förstå sig på denna?

Annons:
Choklad
2016-10-21 12:57
#1

En fantstisk dröm som säger att du nu förenas med dina rädslor, djuret visar dig vilka rädslor du har och mannen visar just föreningen som består av kärlek till dig själv och att du inte ska vara rädd för att ge av dig själv, sluta begränsa dig. 

Fundera lite över vad detta djur får dig att känna: rädsla först, men sedan? Vad ska du göra nu ? I detta nya som kommer

U R us

Upp till toppen
Annons: