Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 779 ggr
moojane
10/23/16, 10:50 AM

Konstig märklig dröm?

Jag hade en väldigt konstig dröm natten den 21/10, undrar om någon kan tolka så vore jag tacksam,har inte kunnat glömma den.

Jag är inne på en stor offentlig toalett, typ storlek som en handikapptoalett. När jag kommer in så tänker jag “fy vad äckligt” det ligger massa använda toalettpapper på golvet, bajs diarré i ett hörn, golvet har en massa kiss stänk här och där, men jag har behov av att gå på toaletten så jag försöker sätta mig på toakanten, då jag upptäcker på mitt vänstra lår en pormask som är ganska stor, med rödbrunt huvud, jag börjar klämma ut den, då kommer två gigantiska människoben nakna med fötter och kapade upp till knäna ut ur pormasken. De kommer ut i par och inte en och en. Det är inget blod eller något. De är slemmiga som nyfödda bebisar ungefär. Jag blir äcklad, och undrar hur de fått plats där i mitt ena ben utan att ha sett svullnaden. Tittar på mitt högra ben för att se något liknande, men det finns inget där. Jag håller benen i handen ett tag, vet inte var jag ska slänga dem, vill bara bli av med dem fortast möjligt, så jag försöker spola ner dem i toaletten, men det är ganska svårt. Vaknar av att jag vill bara ut ur toaletten.

När jag vaknar kan jag knappt röra benen, de gör jätteont i ca 20 min.

Vad betyder detta? Vet någon?

Annons:
Choklad
10/24/16, 11:37 AM
#1

Det kan vara så att du har legat fel med benen så att din kropp har gett signaler om att du ska ändra dig, ville få dig att vakna ?

En annan tolkning kan vara att du äcklas av något, frågan är vad?

Det finns ganska mycket starka symboler i din dröm. 

Vi kan börja med toaletten. 

Den är offentlig, alltså är det något med dig som du delar med andra, eller känner att du gör det, att något inom dig är till allas förfogande, och d undrar jag: 

Vill du det eller tycker du att det är negativt för dig?

Du har också samlat på dig en hel del skräpenergier och dessa behöver du göra dig av med, för att du ska klara av att utföra dina behov i fortsättningen. (dessa behov behöver  inte ha att göra med  det man gör sig av med i toaletten utan det kan ha med andra behov att göra) 

Benen förnyas, men du vill inte ha dem, ben brukar stå för stöd, så varför vill du inte ha det stöd som du behöver? 

Benen har skapats ur något som är inflammerat, sjukligt, och du gör dig av med dem. Svaret på detta skulle kunna vara att du har infekterats av någon annans/andras energier, som du nu har  börjat göra dig av med, det visas genom att du spolar ned dem i toastolen som har vatten i sig och vatten står ofta för känslor. 

Här känslor som kasseras eller hjälper till att föras bort och vidare och försvinner. 

Kort sagt har du varit med om något som du äcklas över och vill göra dig av med i tanken och i beteendet.

U R us

moojane
10/24/16, 2:59 PM
#2

Hej och tack för din tydning. 

Ja, jag har haft en stor inre rensning inom mig själv.

Hade en del energier dvs personer som jag litat på sedan barnsben men upptäckte att

de inte visade sig vara det de visade upp. En hel del falska förtal och rent ut sagt sk energitjuvar.

Var alltid som en stöttande hand för dem, men kände ofta obehag efter deras möten. Tills jag började förstå att jag inte behöver ha dem i mitt liv. Började bryta med en del förra året 2015 men helt konkret nu i år. Det har varit väldigt skönt, samtidigt lite smärtsamt för en av dem är min syster, men jag mår mycket bättre.  Är inte riktigt färdig än, fast på väg…

Hoppas du orkar läsa det här också, har haft 2 st till otroligt starka drömmar innan den här med benen, känner på mig att det har sammanhang med det jag drömde om benen. 

Hade för någon månad sedan ett besök i min dröm, först en falk mörkbrun den var enormt stor, nästan större än berget, med lite beige svart på huvudet, som satt lugnt på en bergstopp och tittade från sidan på mig, jag kände mig beskyddad minns jag, ett slags lugn, under var det en underbar grönskande dal. Jag sa till dem bredvid mig (vi var en mindre grupp som vandrade omkring i naturen), titta vilken underbar stor falk det sitter där på bergstoppen. Nej var då? frågade de. Ingen kunde se den, bara jag.

Sedan gick det några veckor, hade en dröm att jag skulle besöka änglar högre upp, jag vandrade återigen i naturen, kom fram till en liten kulle där fanns en trappa uppför kullen, ganska brant, jag började gå upp för kullen för jag ville se utsikten, jag gick några trappsteg, helt plötsligt sitter en Indian i sanden, liksom en öken (var den nu kom ifrån?) han satt med ryggen mot mig med någon slag filt om sig, jag frågade honom “vet du vägen till änglar? behöver fråga dem om råd?” Han vänder sig om mot mig och tittar ganska länge på mig, och säger “det finns inga änglar här? (på engelska) Men kanske du kan ge mig ett råd? Nej, säger han bestämt, jag är Shaman, ger inga råd. Så jag börjar gå vidare uppför trappan, efter något steg säger han helt plötsligt “ Stanna, kom tillbaka, jag går tillbaka, han lägger ut filten han har på sig i sanden, säger till mig att lägga mig på den, sedan gör han en slags healing över hela kroppen, med konstiga ord och ljud som jag aldrig hört eller förstod, det märkliga i drömmen är att jag riktigt känner en enorm kraft när han håller på, jag ligger kvar på filten, kan inte riktigt resa mig upp, nästan förstenad. Han ställer sig upp börjar rita en ring med en trädkvist i sanden och säger väldigt bestämt “Get out of there, get out of there, don´t you understand,

I´ve try to show you many times”!

Sen vaknar jag, och jag känner fortfarande hans händer. Hela dagen efter det var mycket underlig, pratade knappt med någon, ville bara vara ensam. Känns som han är med mig på något vis.

Vad säger du om drömmarna?

Choklad
10/25/16, 11:23 AM
#3

De sista drömmarna var inga vanliga "vardagsdrömmar" utan du reste  i andra världar,  falken är din guide och beskyddare, "bakom" den finns din "huvudguide", den som fanns med då du föddes och han kommer att vara med dig hela ditt liv tills det tar slut. Du söker änglarna, varför? vad vill du att de ska ge dig för råd? Du kan fråga dem direkt, utan att vandra och söka, de finns nära och hos dig.

Indianen du träffad på, var ingen dröm utan du fick healing precis som du upplevde och vad han tog bort från dig, vet inte jag. Kanske de energier som du nu gjort dig av med.

Genom att säga ifrån till de personer som tar dina energier, så kan du få dem att sluta, t ex lär dig att svara på elaka kommentarer mm, du har rätt att försvara dig. Ibland vill man kanske inte säga ifrån för man tycker synd om dessa personer, men det är just det som de "vinner" på och tror sig vara mer betydelsefulla än vad du kanske tror dig vara. Räta på ryggen och var stolt över dig själv och ditt liv.

U R us

moojane
10/25/16, 3:46 PM
#4

Innerligt Tack! för dina fina underbara svar.

Ja, jag har börjat säga ifrån, de kontaktar inte mig mer, vilket är skönt.

De får söka nya näringsmål.

Jag är mycket kreativ och skapar mycket. Det var några som inte tyckte om vad jag lyckades med. Nu får jag vara ifred, tack och lov. Bara ta in där man mår bra och får vara den man är. Underbart!

Ha en fin dag!

Choklad
10/26/16, 11:45 AM
#5

🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: