Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 647 ggr
ThatCuteThingie
11/19/16, 11:19 PM

det skrämmer mig

varje år sedan jag var mycket liten med andra ord så länge jag kommer ihåg så har jag haft samma dröm varje påsk. Det skrämmer mig då drömmen alltid börjar olika men det går tillslut över till en hemsk mardröm.

allt började när jag var liten och sov hos min mormor och morfar . det börjar alltid på olika sätt men tillslut hamnar jag i en skog . skogen är mörk och skrämmande utan direkta hot och denna skogen känner jag för väl nu. det spelar ingen roll vilket håll jag springer åt jag kommer fram till en stor herrgård . Herrgården är ljus gul med vita knutar och vanliga tegelpannor på taket. inget speciellt ett normalt svenskt hus . men jag ser allt så verkligt det känns inte som en dröm! det är en lång grusväg till entren på huset och det är blommor och sol och allt verkar så perfekt . jag ser en kvinna . jag kommer aldrig ihåg deras ansikte men först ser jag en kvinna en moder till en dotter och en son . hon står där med långt svart hår uppsatt i en bulle och hennes dotter står bredvid . modern måste vara runt 40 års åldern och dottern endast 10 år kanske . dottern har vackert blont hår och både hennes mor och hon har vackra klänningar på sig . vid entre dörren på herrgården är det en stege med en man på . han står och håller på med något vi taket jag vet inte vad . men helt plötsligt öppnar den vita dörren sig och stöter emot stegen . mannen blir då arg och ropar " vad fan håller du på med pojkvaskel" pojken som öppnar dörren skriker då tillbaka " du är inte min riktiga pappa . efter det springer pojken iväg. efter detta är det som tiden spolas fram och jag och denna familj försöker hitta pojken . jag går bakom ladan och ser igenom ett fönster . pojken är där . fönstret har vita kanter och ladan är röd . igenom fönstret ser jag som en box fylld med halm så som att ett djur skulle bo där men jag ser pojken sitta där och han är blöt. och jag känner lukten av bensin . när jag kollar närmre så ser jag också en kvinna med rött/ orange hår och hon håller i en tändsticka. hon vänder sig om och ler . hon kollar in i minsjäl och jag börjar frysa samtidigt som hon börjar skratta på det mest skräckinjagande sätt ! och hon kastar tändstickan mot pojken. pojken kollar på mig ser in i mina ögon och skriker. då vaknar jag upp och jag har som en sten i magen och jag kan inte andas . jag vaknar i ren panik helt igenom svett och panikslagen . snälla kan någon förklara ? är det någon som förstår ?

Annons:
Choklad
11/20/16, 11:09 AM
#1

Jag tror att du gör en resa i tiden, och att denna pojken vill ha din hjälp, han kontaktar dig från andevärlden. 

Försök att fråga pojken varför han besöker just dig och vad han vill att du ska hjälpa honom med

U R us

ThatCuteThingie
11/20/16, 2:26 PM
#2

hinner aldrig riktigt prata med pojken allt händer så fort

Choklad
11/21/16, 11:44 AM
#3

Jag menar att du ska försöka fråga pojken då du inte drömmer.

U R us

ThatCuteThingie
11/21/16, 12:04 PM
#4

hur ?:O

Choklad
11/22/16, 12:09 PM
#5

Tänk på pojken, och tänk frågan till honom. Om du är tillräckligt fokuserad på honom så hör han dig oh ger dig ett svar, om han vill.

U R us

Upp till toppen
Annons: