Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 4274 ggr
E.j
11/27/16, 2:52 PM

Dröm om gamla vänner

Hej, har på sista tiden drömt konstiga drömmar. Ville gärna kolla om någon kan förstå sig på en av dom iallafall. Kan påpeka innan att för två dagar sedan tog det slut mellan mig och min pojkvän, vi vart tillsammans i 4 år och under dessa 4 åren så har han psykiskt och fysiskt misshandlat mig. Det som var sista droppen för när han tvinga in mig i bilen och slog mig och drog i mitt hår osv. Igår kväll stod han utanför mitt hus i 5 timmar och verkligen bombade upp min mobil med sms. Nu till drömmen. Igår kväll drömde jag om att jag träffade mina gamla vänner igen, dom som han tvingade mig bryta kontakten med. Alla var glada och vi pratade om allt möjligt. En av mina vänner var gravid. Är det någon som förstår sig på drömmen? Har det någon koppling till min nuvarande situation? Kram

Annons:
Tjeja
11/27/16, 4:46 PM
#1

Du längtar förstås efter ditt fria liv med dina vänner som du hade innan du blev tillsammans med din expojkvän.

Att en av dem är gravid i drömmen är väl inte så konstigt för det är klart att det hänt saker och de också har gått vidare i livet de åren ni inte haft kontakt.

Kanske tyckte du det var kul och spännande att din kompis var gravid eller så är det kanske något som skrämmer dig eller väcker ett stygn av avundsjuka att du själv inte kommit vidare i livet på samma vis än?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Choklad
11/28/16, 11:11 AM
#2

Att drömma att någon är gravis an tyda på att något nytt  håller på att hända i ditt liv.

Något som har med den kvinnan som du såg var gravid, kanske du får kontakt med henne igen, eller att ni har något gemensamt som nu börjat återkomma och återupplivas. 

Vilken hemsk situation du befinner dig i,  hoppas att du har polisanmält honom.

U R us

Upp till toppen
Annons: