Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 854 ggr
fossingen
11/28/16, 6:13 PM

Drömtydning Vampyr/kaktus m.m

Okej, nu är det så att jag fått massor med olika hemska drömmar senaste tiden.
Detta är bl.a två av de.

Vampyrer/kaktusar

Drömde en något konstig dröm där jag själv ska plantera någonting.
 Sedan kommer en jag känner på riktigt in i bilden och hänger med en man och en kvinna som kommer närmare mig.
De kommer nära min stora Kaktus (den växte stor när jag var nära och hade planterat den) men när de kommer nära den slår den ut taggar,
 istället för den fina energin och de vill dricka blod ur den för att förvandla den jag känner till en vampyr.
Jag blir frustrerad, arg och ledsen och kastar sönder alla krukor som växte taggar.
Men kvinnan kom som inflygandes mot mig och stoppar mig efter jag slagit sönder några stycken hon är stark och verkar syssla med onda magier eller nåt.
Sedan är det som att de föder sig själva på denna växt  då de suger i sig blod från den,
 och börjar skala  bort yttersta lagret på den och jag försöker söndra allt så de inte ska få ta del av den "ondskan" som jag tyckte det blev.
De håller sedan fast mig för att jag inte ska söndra fler blommor jag planterade, men jag söndrar de jag kan eftersom de blev annorlunda när de kom nära.
Jag försöker allt jag kan och skriker av ilska, sorg och ångest, men tar mig inte loss att förstöra alltihopa för att denne inte ska förvandlas.

Buss/zombier/demoner?

Är på en buss och har en manick i handen som jag kan låsa upp olika alfabet med en "key" till någonting viktigt.
Manicken har en nyckel som är i lyset och det finns bokstäver upp till D och fyra val av bokstäver eller endast 1.
D är farligt då det drar människorna närmare som gärna vill "äta upp en".
Jag skruvar snabbt till A och det blir som en "freeze"
Eller lugn igen på bussen och människorna dras tillbaka.
Sedan dyker ABABAB upp igen och ingenting farligt händer. Jag lär mig att aldrig D:et ska användas.
Vi korsar sedan en flod med iskallt vatten. Även en bro har tidigare i drömmen gått sönder.
Många förolyckas på denna bro.


Annons:
Choklad
11/29/16, 10:31 AM
#1

Första drömmen: har det funnits några i din omgivning som tar åt sig äran av det du har skapat? Verkar som att någon/några  vill ge dig råd och hjälp som du inte vill ha?

Eller att du vill själv skapa ditt liv utan att andra lägger sig i? 

Andra drömmen:

Verkar som du har ett problem att lösa, men att du känner dig otillräcklig och upplever att du hela tiden misslyckas.

U R us

Upp till toppen
Annons: