Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 458 ggr
Killen
2016-12-08 12:00

Tolkning av dröm

Drömde i natt att jag åkt hem till en kille(som jag känner irl men ej har något förhållanden till), på vägen dit så åkte jag hiss (upp) men det tog lång tid för hissen att komma. Hissen jag tog var i en affär som hade stängt för dagens. Gick förbi ett ställ med flanellskjortor som var röd/svarta. Väl uppe så irrar jag runt för att hitta, måste gena genom en biograf och ser tydligt en siffra, 8 som sågs i rött. Hos killen (som ej är min sambo och det visste jag indrömmen) så mös vi i hans säng och kysstes. Efter det sa jag att jag behövde åka hem, han ville ju att jag skulle stannar. Väl hemma satt jag brevid min sambo och åt nudlar och tänkte "vad har jag gjort?". Vaknade sen. Någon som kan tolka denna röriga dröm?

kissmekate.blogg.se

Annons:
Choklad
2016-12-08 12:06
#1

Du verkar lite förvirrad och omskakad just nu? 

Och som att du hela tiden upprepar något (misstag?) 

Du verka ha svårt att veta vad du vill.

Och vad är det du har dåligt samvete för- egentligen?

U R us

Killen
2016-12-08 14:03
#2

Tack. Stämmer väldigt bra faktiskt. Glömde skriva att jag också såg dörren till affären som var stängde stå på glänt(var äffärens bakdörr) och jag gick igenom den in.

kissmekate.blogg.se

Choklad
2016-12-09 11:48
#3

En dörr på glänt kan visa att det finns en lösning på ditt problem, du gick in genom dörren och löste problemet, så om jag vore du, så hade jag skrivit upp drömmen och läst den ingående, man brukar få fram ett svar då.

U R us

Killen
2016-12-09 19:59
#4

Härligt, tack för hjälpen 😊

kissmekate.blogg.se

Upp till toppen
Annons: