Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 921 ggr
Chazy
2017-01-11 12:40

Inatt !!

Jag tycker jag sover ganska "lätt" och vaknar lätt. Drömmer mycket men har börjat sova bättre, "djupare" vissa nätter. Nu är det så att det hänt under kort tid.. först drömde jag om en människa runtikring mig, att hon behövde hjälp o att jag liksom inte skötte mitt jobb o var ouppmärksam på hennes behov, (jobbar och får betalt för att hjälpa henne) men vakna då och fråga om hon behövde och då sa hon nej. Sedan har jag vaknat hos henne av att det knackat.. det knackade inte !!! Nu inatt drömde jag mardrömmar om lägenheten, som att jag halvsov och det var obehagligt, typ två mellanstora barn. Sedan när jag somnat plingade det i gång på dörren !! Jag fatta nu att det troligtvis inte plingade 4 på morgonen. Tänkt att detta beror på min stress och oro men nu blev jag rädd !! 😨

Annons:
Chazy
2017-01-11 13:10
#1

Mycket om att det är någonting som vill in. Som jag är rädd för. Vart mer här i lägenheten. Vet inte hur jag ska förhålla mig..

Choklad
2017-01-12 12:21
#2

Kanske det är någon som vill tvinga dig till något, kanske du behöver en paus från jobbet, lite semester?  Har du svårt för att säga nej till det som du egentligen inte vill eller orkar med?

U R us

Chazy
2017-01-12 13:40
#3

Hmm. Tack choklad!! Så har jag inte tänkt på att se det !! Jag har kanske lite svårt att säga nej och svårt att säga vad jag vill och då kanske behöver. Jag vet inte om jag vill varken jobbet eller lägenheten just nu. Tyckte jag hade det bra innan när jag studerade men tappade fotfästet.. men nu blir det nog nå nytt på något sätt, jag vet inte. Drömde inatt att jag var gravid, sen var jag "borta", när jag vaknade hade jag ett barn på nästan 3 år. Mina släktingar/familj hade tagit hand om det.

Choklad
2017-01-12 13:44
#4

Vassego 🙂

# 3 det skulle kunna tolkas som att du på något sätt har lämnat över ansvaret över någonting för en tid, och sedan nu då du är mogen för det, tar tillbaka det ansvaret igen.

U R us

Chazy
2017-01-12 13:51
#5

Bra valda ord, positivt !! Tack 💪😄

Chazy
2017-01-12 13:51
#6

😊

Annons:
Choklad
2017-01-15 11:52
#7

👍

U R us

Upp till toppen
Annons: