Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 397 ggr
unbreakable8
2017-01-28 09:01

Dröm

Inatt drömde jag om krokodiler. Jag var i en byggnad (Som en lägenhet) med vänner. Jag var inte så rädd för dom små krokodilerna, men det fanns en riktig jätte som alltid gick och gömde sig och jag försökte luska ut var den gömde sig så den inte kunde attackera mig eller mina vänner. 

Senare i drömmen tog jag hand om 3 undulater, varav en av dom var tydligen min och den kunde både skratta, sjunga och prata och var jättetam. Men jag glömde bort mina fåglar och när jag kom på det fick jag panik och letade efter dom. Dom var tydligen hos en väninna/bekant och där fanns hennes fåglar också. Hon hade inte varken bytt vatten eller matat dom, så jag fick lite panik och gjorde rent och matade dom, gav vatten, skrubbade buren och gav dom grönsaker.

Vad betyder mina drömmar här tro?

Annons:
Choklad
2017-01-28 10:25
#1

Drömmen betyder att du har glömt bort att ta hand om dig själv ett tag, och överlåtit vårdnaden om dig till andra, t ex så har du inte tagit det ansvar som bara är ditt, men sedan har du förstått att du mår bäst om du själv tar de beslut du behöver,  ditt beteende bl a och att du själv behöver få bestämma om ditt liv. 

Du behöver frihet, glädje och det kan du själv bestämma över. Säg vad du känner och gör som du vill, men under ansvar.

U R us

unbreakable8
2017-01-28 11:31
#2

Tack för tydningen, det tycker jag stämmer ganska bra med hur det är just nu.

Choklad
2017-01-28 11:47
#3

Varsegod 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: