Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 546 ggr
Howling_Souls
2/25/17, 10:06 AM

Katten tappade ett ben!

Inatt drömde jag att våran katt tappade ett ben, vänster bakben. :/ Min pappa hade tydligen råkat stänga dörren då katten skulle gå ut/in.. :( Det var allt jag drömde.. :( Kan någon tolka denna drömmen? :) Tack tack så mycket på förhand! :)

Annons:
Choklad
2/28/17, 11:10 AM
#1

Antingen var det en sanndöm /vilket jag hoppas att det inte är) Hur kändes drömmen? Var den väldigt verklig, liksom lite annorlunda mot andra drömmar? 

Eller så kan drömmen säga dig att du förlorar något av de egenskaper som du har gemensamt med din katt. 

katter har ju personlighet, och om du funderar över vad just din katt har för speciella drag, och tänk över vad du har gemensamt med dem, så kanske du förstår drömmen? 

Ben står man ju på och de stöttar ju kroppen, oh det rör sig om något som du tar emot från någon. 

Pappa är också något som du har gemensamma beteenden med i din dröm, vad har han för något som du också har rent beteendemässigt? 

eller som på något sätt påverkar dig? Pappor har ju ansvar och trygghet bl a.

Katter är bra på anpassa sig och lösa problem. Bl a

Drömmen , som jag tolkar den, vill säga att du ska vara försiktig då du tar dig in i något nytt, du är redo men du kanske inte ska ha så bråttom? För då kan det hända att  du förlorar något på vägen.

U R us

Upp till toppen
Annons: