Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 625 ggr
suss.45
2017-02-27 03:30

Gravid med tvillingar och bär en bebis.

Hej, Kommer sällan ihåg drömmar, fast denna var så stark, snälla finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig att förstå den, please? I drömmen är jag som sagt gravid m tvillingar fast går/är utomhus och bär/tar hand om en bebis på ca 7 mån ålder, som jag ömmar för, vet ej kön, den är hungrig, och jag börjar bli desperat, tänker att kanske jag har mjölk redan och får provtutta mig fast det kommer ingen mjölk. Under hela drömmen är jag så orolig hur jag kan bära tvillingar, magen är så liten, knappt synlig och de ska komma ut snart. Så glad för bebisarna fast funderar över hur jag kan va gravid då jag inte är fertil längre. Puh, mycket känslor var det, sen var det slut, som jag kommer ihåg, någon som vill och kan hjälpa mig? Känns som det är något viktigt i det här. Tack snälla på förhand 🙂

Annons:
Choklad
2017-02-28 10:30
#1

Som jag tolkar din dröm, så har du ett projekt som du har hållit på med ett tag nu, kanske  ett år? det beror på hur gammalt barnet du ömmade för, är.

Och tvillingar tyder på att du har något nytt på gång, som kommer i kopior, beroende på könen, så är det något du ger eller tar, eller båda delarna.

Och kanske du undrar om du kan hysa dessa nya projekt, kanske du är orolig för att det inte ska få plats i ditt liv? Kan ha med tid att göra, att du kommer att få väldigt mycket att göra

Eftersom det ännu är nytt, så passa på att förbereda dig så att tiden räcker till, planera så gott det går, så kommer det säkert att bli bra.

U R us

suss.45
2017-02-28 23:18
#2

Tusen tack, din tolkning är klockren 🤗 Då är det fokus som gäller då för att genomföra dem? Tack snälla igen ☺

Choklad
2017-03-01 09:34
#3

fokus och noggrann planering 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: