Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 514 ggr
flocken
2017-03-04 07:39

Explosion men överlever

Kan inte släppa denna dröm. För mig på gränsen till mardröm. Men samtidigt väldigt djup. Jag och hundratals andra hade blivit samlade på ett område med baracker att sova i. Stora farliga fabriker. Som ett mindre samhälle. Hade som vanligt min hund Dexter med mig. Mina sjukdomar kan göra mig väldigt svag och behöver hans stöd. Då blev det diskussioner att Dexter skulle sova ute i en Barack. Trots mina protester blev det så. På morgonen hittade jag en skadad o rädd hund då folk både slagit honom o kastat ägg på honom. Dexter blev tagen till en box bredvid andra hundar. Jag tog mina sista krafter o sprang mot högkvarteret när ett larm gick att en fabrik var överhettad och skulle explodera. Lyckades ta skydd och överlevde. Några andra män överlevde oxå. Annars var hela området förstört. Alla döda. Min första tanke var Dexter. De sa att han var död men vägrade tro på det. Sprang till boxarna o hittade bara hans röda sele. Fortsatte leta och hörde ett ljud under en hög filtar och bråte. Rev ut allt och där stapplade Dexter ut. Sargad men vid liv. Tryckte huvudet i min famn. Sen vaknade jag. Vad menas med denna dröm?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Choklad
2017-03-04 11:24
#1

Har du dåligt samvete för någonting? Har du tillverkat/planerat något som du vet att det kan vara skadligt för dig själv och andra, eller kan du bära på en oro för just det, att om du gör något, så kommer det att sluta illa.

Du är rädd att du kommer att förlora det du älskar och håller kärt. 

Drömmen handlar om oro och beskydd, du vill beskydda det du älskar från dig själv. 

Någon gång måste du agera, och då kan det oundvikliga ske, allt blir kaos, men du och din trogna vän kommer att klara detta.

U R us

flocken
2017-03-04 14:04
#2

Inget planerat. Mer än min första semester på 3 år sen jag startade eget företag. Har alltid en oro för att förlora familjen. Vi förlorade vårt första barn vid förlossningen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Choklad
2017-03-05 11:09
#3

kanske du vill ha ett barn, men är rädd att det ska sluta illa ? 

Jag vill poängtera att jag inte menar att det ska sluta illa, utan jag menar att det har med dina rädslor att göra, så jag hoppas att du förstår att jag pratar om dina känslor, vilket ju drömmar oftast handlar om.

Att du har en föreställning om att det kommer att hända igen, men om du kan så försök att släppa den rädslan, den gör dig bara illa. Å andra sidan förstår jag såväl din rädsla. 

Kanske du behöver hjälp av en terapeut? (om du inte redan har den hjälpen)

U R us

flocken
2017-03-05 12:16
#4

Jag är steriliserad. Det är mkt som händer nu inom företaget. Tror det är sånt som spökar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Choklad
2017-03-06 11:05
#5

Ok 🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: