Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 854 ggr
Administratören
2017-04-24 01:48

Demonisk

Hej, När jag skriver detta har jag jag vaknat, för vad jag bestämt, sista gången för inatt av en mardröm. Jag vägrar somna om. Jag somnade tidigt och har fram till strax innan 01.30 drömt den mest obehagliga dröm. I drömmen är jag med vad som i min dröm är mina vänner. Hur det börjar kommer jag inte ihåg. Vad det handlar om är i i alla fall en demon. Demonen tar över mina vänner en efter en, aldrig fler samtidigt, och på något sätt får vi tag på ett stycke ur en bok som ska dra ut demonen ur en persons kropp. Varje gång detta händer glömmer jag alltid bort meningen som ska läsas och vaknar kallsvettig och panikslagen. Demonen hinner med andra ord aldrig med att ta mig. Så fort jag somnar om börjar drömmen där den slutar och på den vägen är det. Dock, i sista drömmen jag hade tog den mig och som alla gånger innan, vaknade jag innan någon skada blivit sedd. Jag vägrar att somna om, trots att jag ska upp för arbete tidigt. Det läskiga är att kroppen verkar vilja att jag ska somna. Tacksam om någon har en idé att dela med sig, om detta.

Annons:
Vixxen
2017-04-24 02:02
#1

Försök se på TV en stund så du får lite annan input i hjärnan och prova sen att somna om! Hoppas du får sova gott!

Choklad
2017-04-24 10:49
#2

I drömmar står demoner oftast för en rädsla som man har. 

Och även rädslor kan ju vara manipulativa.  Om du är rädd för att mista dina vänner, så tänk efter varför du är det? Vad skulle hända om dina vänner lämnade dig? Hur viktiga är de i ditt liv just nu?

Du kanske behöver mer självkänsla och en inre trygghet som du kan vila i då kommer dessa rädslor troligen att försvinna och med med demonen. Det är mycket prat om demoner just har jag erfarit och jag tror inte att de flesta vet vad en demon egentligen är. 

Men då de förekommer i drömmar, så är det en rädsla, inte någon demon det handlar om. 

Om du inte kan komma över rädslan på egen hand så ta kontakt med en psykolog som kan hjälpa dig att sova lugnt och utan hemska drömmar.

U R us

Upp till toppen
Annons: