Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 988 ggr
mena70
4/26/17, 2:36 AM

Dröm om demoner

Min sambo berättade om att han drömde om att demoner dödade mig, under tiden han sov. Han hörde ingenting då han hade öronproppar. Han vaknade att demonerna attackerade våra barn men han hann rädda våra barn genom han dödade demonerna med en stekpanna, väldigt märkligt dröm! Vad kan detta betyda ? Någon som vet? Med vänlig hälsning, Mena 70

Annons:
Choklad
4/26/17, 9:03 AM
#1

Att han är väldigt beskyddande 🙂

Sedan har han en oro och en rädsla för något, demoner står ofta för just rädsla i drömmar. 

Stekpannan,vad gör man med den? jo man steker mat i den, den blir väldigt varm (nu vet jag ju inte om den var varm  just när han slog ihjäl demonerna (dvs rädslorna) men möjligheter finns att den kan "graderas upp", så man kan säga att han har möjlighet att gradera upp sig själv och sluta vara rädd och orolig att det ska hända något farligt som har med det han älskar att göra. 

 Med andra ord så håller han på att klara av något som är svårt för honom, det ordnar sig 👍

U R us

unbreakable8
4/26/17, 5:26 PM
#2

Det är nog mer en oro han har eftersom han drömde drömmen.  Jag fick bara en känsla av att han kanske mer känslig än du och försöker ibland komma igen dig till dig, men han kanske känner att han inte kommer ända fram, pga? att du kan vara lite frånvarande? Bara min egen tolkning.

Upp till toppen
Annons: