Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 713 ggr
Limelight
6/1/17, 8:48 AM

Drömmer om min bortgångna farmor

Innan jag somnade, viskade jag till min farmor och önskade att jag fick drömma om henne den natten. Det gjorde jag, men drömmen var väldigt konstig. Jag drömde att hon kommit tillbaks från andra sidan och att vi skulle göra saker ihop igen som vanligt, men jag kände inte riktigt igen henne till sättet.. senare kom jag fram till i drömmen att det inte var min farmor då jag frågade ut henne vad vi brukade göra när hon levde osv. och fick bara fel svar. Såg precis ut som henne men var inte henne. utan att det var någon form av demon som styrde henne. När jag hade kommit fram till det så kom det ur en demon ut ur henne. Hur ska jag tyda denna drömmen? Jag vet varken ut eller in. Hon var den snällaste människan jag träffat i hela mitt liv. Kan detta ha något att göra med mig själv kanske?

Annons:
[rore]
6/1/17, 8:58 AM
#1

Det sägs ju att i drömmarna så är de personer vi drömmer om och möter aspekter utav oss själva.  Fast kanske inte alltid. Det är ju du som drömt så endast du kan ha känslan för vad den egentligen innebär. Även om den känns förvirrande just nu.

Jag fick dock lite tankar som jag plitar ner till dig. Kanske de kan vara till hjälp att bena ut?

Om hon inte betedde sig som  vanligt så blir min undran. Har du ändrat på ditt sätt att vara/ Har där uppstått nya tankar och känslor som upplevs som skrämmande?

Tänker att demonen symboliserar rädsla eller någon form av  fara som vill hålla kvar dig i gamla mönster.

Choklad
6/3/17, 9:19 AM
#2

Jag säger som rore, demoner representera oftast den egna rädslan för någonting. 

Hur såg demonen ut ?

U R us

Upp till toppen
Annons: