Annons:
Etikettatt-resa-och-eller-få-besök-i-drömmen
Läst 966 ggr
96pase
2017-06-03 18:32

Drömtolikning

Vi reste till en ö med en mindre båt. Han som körde båten var en gammal sjöman. Vi kommer till någon sort kollektivboende/ gruppboende. Det såg ut som ett lägenhetshus och jag bodde på andra våningen och såg trappan, tror jag gick uppför den. Där är fanns inga affärer på ön så man var tvungen att handla innan. Sen skulle man fråga sin fostermamma om vad man skulle ha handlat. Alla hade en respektive som handlade. Där fanns som fack där maten låg och alla hade varsitt fack. Jag lagade mat, köttfärssås och spagetti utan vitlök då jag glömde handla det.

Annons:
ixtab
2017-06-03 18:46
#1

Först så ska jag säga att jag inte har tolkat massor,men får en känsla av

Att du känner dig isolerad  ( Känslomässigt isolerad?) och kluven. och att du är orolig för att inte hinna med allt, eller att du har en rädsla att du ska glömma något viktigt. Men att du gör det bästa av situationen ändå.

🌺

Live long and prosper

Choklad
2017-06-04 12:58
#2

Du förbereder dig kanske för något?  Och att du håller på med att förändra något och då får du andra, nya erfarenheter,  du har stor erfarenhet och vet hur du ska ta dig fram, men det är något som du har glömt, som ger lite extra krydda i tillvaron ,  något som du behöver men som du glömmer bort ofta? kanske att du ska tänka lite mer på dig själv ?

U R us

96pase
2017-06-11 10:07
#3

Tack

Upp till toppen
Annons: