Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 821 ggr
Svartatulpaner
6/15/17, 3:56 PM

Nån säger mitt namn högt

Jag har flera gånger vaknat mitt i natten av att en man säger mitt namn. Högt och tydligt och bestämt. Men, det är ingen där. Det är ju bara jag hos mig. Jag är inte rädd eller nått. Men det känns som en uppmaning att vakna och ta reda på eller ta tag i nått. Jag svarar alltid. "Ja, jag är här", men får aldrig något svar. Denna drömmen varvas med olika former av drömmar där jsg letar efter min ene son i olika miljöer. Ofta blir han bortförd eller försvinner. Vad vill mina drömmar säga? Nån som har några förslag? 🦋

Annons:
ikna
6/16/17, 10:01 AM
#1

Kan det vara så att du saknar/letar efter din manliga sida?

Kanske en egenskap som du har och din son likaså?

Choklad
6/17/17, 9:37 AM
#2

Jag tror att du har en oro för din son, kanske den består av att du är rädd att förlora honom på något sätt? En mor har ju en beskyddarinstinkt och det är precis som det ska vara, men ibland har vi inte kraft att skydda och behålla, barn har en tendens att göra tvärtemot vad de borde, och är de vuxna, eller på väg att bli det, så kan ju en mor bara göra sitt bästa att beskydda, men ändå känna denna maktlöshet inför ev hot som ens barn kan råka ut för. 

Den manliga rösten  är säkert en person som befinner sig på andra sidan, som vill göra dig uppmärksam på något som rör din son, och att han kanske vill förbereda dig inför något som har med sonen att göra. Kanske för att du faktiskt kan påverka utgången av en viss händelse.

U R us

Svartatulpaner
6/27/17, 11:23 PM
#3

#1och #2. Tack för era svar. Jag har med funderar på detta med att nån vill kontakta mig från andra sidan. Och mina drömmar om sonen är ju återkommande hela tiden. Funderar ff på vad det beror på.

Choklad
6/28/17, 11:42 AM
#4

Jag tror att du kanske ska gå till ett medium och se om denne kan få kontakt med den rösten som ropar på dig?

U R us

Svartatulpaner
7/6/17, 9:47 PM
#5

#4 Tack. Det ska jag fundera på.

Darkylucy
7/15/17, 4:23 PM
#6

man kan bli orolig om det är ens eget barn eller familje medlem så det kan bli såna jobiga mardrömar då inte kul och om man ätter inan man såver får man madrömar lätare vet ej varför man får det bara

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
Svartatulpaner
8/27/17, 12:48 PM
#7

Tack #6 för ditt svar. Jag ska tänka på detta med att äta innan jag lägger mig.

Choklad
8/28/17, 1:40 PM
#8

Tror det från person till person,  man kan lika gärna få mardrömmar om man lägger sig hungrig. 

Man märker oftast skillnad på kroppsliga behovs drömmar och på andra drömmar som talar om  ifall man är orolig för något t ex.

U R us

Upp till toppen
Annons: