Annons:
Etikettklardrömmar-lucid-dreaming
Läst 1035 ggr
[XXonlyxx]
7/3/17, 10:20 AM

Fast i drömmen

Jag hade en riktig sjuk dröm för ett tag sedan, men jag berättar kortfattat. Länge jag har trott på det övernaturliga, och att drömmar alltid har någon form av budskap. Eller en varning. Iallafall så har jag en förmåga att drömma om saker innan de händer, alltså att jag kan se framtiden med mina drömmar. Jag vet det låter väldigt orelevant men det är så de är för mig. En natt så drömde jag att jag var fast i mitt hus med tre demoner. Nummer 3 har alltid betytt något för mig men inget jag kan lägga ord för. Men iallafall jag är fast med de tre demonerna, jag är såklart livrädd under drömmen eftersom jag är full medveten om vad som händer. Jag springer ner till vardagsrummet och försöker ta mig ut men det gick seriösa inte. Från ingenstans kommer det e man jag ALDRIG har sett förr i mitt liv, han ville hjälpa mig. Men han lyckades inte. Demonerna fick tag i honom men en av demonerna ser på mig och verkligen ler mot mig, det konstigaste är att demonen väljer att berätta sitt namn. Hur mycket jag försöker så kan jag inte ta mig ut, jag bestämde mig från ingenstans att rita en stor vit cirkel på golvet där dem inte kan få tag i mig. Det äckliga är att jag nyper mig själv och säger åt mig själv att vakna men jag var seriöst fast i drömmen. Det kanske blir lite mycket att läsa, men snälla kan någon snäll själ hjälpa mig att tyda den här drömmen? xx

Annons:
Choklad
7/4/17, 9:57 AM
#1

I drömmar brukar demoner stå för rädslor. 

Och de befinner sig inne i dig, dvs ditt hus, och det gör nu även mannen.  Dvs din manliga sida, den som ger dig kraft, om du vågar visa din styrka , hämta den från din manliga sida, och våga utforska vad du är rädd för. 

Vad representerar demonerna för dig och vad hette demonen som sa sitt namn? 

Den vita cirkeln på golvet, dvs din grund , din trygghet, beskyddar dig för evigt. 

Detta gäller om det var en vanlig dröm. 

Det faktum att du är medial och att du kan drömma om framtiden, kan visa på att du drömde en dröm där det som hände var "verkligt" 

Men samma fråga dyker ändå upp: vad är det som skrämmer dig? Något med siffran 3, som b.l a står för  det andliga : Fadern, Sonen och den Helige ande.

U R us

Upp till toppen
Annons: