Annons:
Etikettsymboler-i-vårt-dagliga-liv
Läst 1026 ggr
Miamilla
2017-07-24 11:27

Drömtydning, bostad

Hej, Behöver hjälp att tyda min dröm, även om jag har några anningar om vad det kan vara! I min bostad som jag bor i nu! Jag går i min hall, vänster sida, toalett dörren stängd! Samt ser mina två tösers rum på vänster sida, de får inte plats och känner mig ledsen över det! Ser köket på höger sida! Sedan går jag in i mitt vardagsrum! Det är avlångt, på vänstra kortsida är det tre fönster och på väggen till höger sitter min tv! Mitt rum på högra kortsidan är stängt! Tre personer diskuterar hur TVen ska tas bort, täcka hållen och var den passar bäst på motsatt vägg! Jag säger att jag bara behöver deras hjälp och nöjd med att den hamnar i mitten på motsattvägg, men de ignorerar mig! Och de undrar hur jag sedan ska få plats med både soffa och matsalsbord på bra sätt! Men sedan visar jag en person min balkong, till vänster om fönstret. Det är på markplan (den är på andra våning annars) jag är förvånad när jag öppnar dörren! Säger att det är tråkigt att inte kunna njuta av platsen eftersom den inte är färdig byggd, plankor fattas och inget staket runt omkring! Hyresvärden att bara förhalat allt säger jag! Jag stänger dörren! Tänker bara jaja, what ever, det får gå som det går med det! Jag klarar mig utan balkong oxå! Sedan påpekar en person, varför är det draperi på väggen på andra sidan fönstret, den döljer ju en dörr! Va du skojar säger jag! Jag går in till en hall, den e liten fyrkantig, en gardedob till höger! Första dörren till vänster, därinne är det ett rum, blommiga tapeter, ljust men fördragna spetsgardiner, en kvinna sitter upp förvånat ur den höga sängen! Jag är förvånad och nästan chockad, vem bor här, varför, jag behöver ju allt utrymme för mig och familjen! Den andra dörren är till ett badrum, bra skick, wow är min reaktion! Tacksam över ett badrum till! Men den tredje dörren vid garderoben avslöjar ett litet litet rum till, där bor en person till, säng och badkar i ett rum , gjort eget avlopp i golvet! Jag är chockad och börjar rycka undan avloppet och säger att detta är inte okej! Det är min bostad! Personen som visa mig nya dörren, säger att det blir perfekt att ha som barnen lekrum sedan, det ordnar sig med all omplanering i bostaden! Alla får plats! Jag är sedan lugn och tänker det ordnar sig!

Annons:
Choklad
2017-07-29 12:53
#1

Jag tror att du känner dig som att du inte har kontroll över ditt liv, försök att behålla lugnet och ta dina egna beslut och lyssna på dig själv mer än vad du gör nu, tillåt inte andra att bestämma över hur du vill ha det

U R us

Upp till toppen
Annons: