Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 564 ggr
elvira-81
2017-07-30 07:27

Två fysiska personer är en

Jag vet inte om det här är rätt ställe att fråga  eller om jag borde fråga någon annanstans. Jag har ett prblem som återkommer ofta i mina drömmar, där jag om och om igen, senast i natt, blandar ihop två personer, till en enda människa. De är på något sätt ganska lika varandra, har många gånger förundrat mej över att de till sättet kan vara så lika, men även också lite till utseendet. De känner inte varandra. Båda är vågar, födda med ett års ålderskillnad. De har ganska olika bakgrunder.

Annons:
Choklad
2017-07-31 09:55
#1

Du har något gemensamt med dem, det kan röra sig om att du anammar något beteende eller levnadssätt som de har. 

Eller så kan det helt enkelt röra sig om att dina funderingar omkring dessa personer avspeglar sig i dina drömmar, så att du fortsätter funderingarna då du drömmer, de påverkar dig så pass att du verkligen söker ett svar. Prata med dem kanske de är släkt på något sätt?

U R us

elvira-81
2017-07-31 11:43
#2

De är inte släkt så långt vi /de vet. Den ena är min man och den andra hade jag ett flera års förhållande med för över 10 år sedan. Det finns mycket med deras sätt som jag gillar och försöker anamma. Jag var mycket besviken på mej själv när jag lät den första försvinna ur mitt liv när jag var yngre. Jag ångrade det ända tills jag träffade nr. 2 av "samma" människa, som kändes som en uppdaterad och ännu bättre version. De få saker jag hade saknat i den första fanns i den andra, utan att egentligen behöva ta bort något. Jag har också tänkt att om jag inte skulle ha mistat den första, skulle jag aldrig ha vetat att uppskatta den andra så mycket som jag gör.  Men allt det är jag medveten om, så därför förstår jag inte vad drömmen vill säga, eftersom de hela tiden är samma person där och det är en så envsi dröm som kommer igen och igen.

Choklad
2017-07-31 13:58
#3

Men vet du specifikt vad det är du anammar? Kan du ha  blivit så påverkad av det du berättar om, att det liksom måste få ventileras ut, och få diskuteras inom dig, och det är nog just vad som är syftet med drömmen. Du behöver få ventilera och diskutera, och komma fram till vad det är som är själva kärnan i dina funderingar. Så att du sedan kan släppa taget om din första pojkvän. Kanske du ångrar något, och kanske det är det som "fastnat" inom dig och behöver få ventileras ut?

U R us

Upp till toppen
Annons: