Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 446 ggr
Vemärjagidagdå
2017-08-17 09:41

Dröm

Hej! Drömde en dröm som kändes intressant inatt. Det började med att jag och min syster stod utanför vårt hus. Det var ganska mörkt och vi sjöng, eller framförallt min syster gjorde det. Plötsligt gick några släktingar förbi en bit bort, de skulle på promenad och stannade till en stund, för att sedan gå vidare. En stund senare, efter att de gett sig iväg, kom min lillasyster (en annan syster) ut. Hon ville följa med dem. Även min mamma dök upp och vi bestämde oss båda för att följa efter släktingarna, trots att jag egentligen kände att jag inte orkade. Vi sprang in i skogen. Jag hade bara ben och fötter och var lite rädd för ormar och fästingar, men kände samtidigt att det var väldigt härligt att springa där. Det var ganska ljust i skogen, men träden stod ändå ganska tätt, vi sprang på stigar som var mjuka och fyllda med bruna granbarr. Plötsligt kom vi ut på andra sidan skogen. Där var det fullt dagsljus. vi insåg att vi nog inte skulle komma ikapp de andra men kände att det inte gjorde så mycket. Där vi befann oss var det fullt av berg/ klippor. Vi rörde oss över dem. Längst ut fanns ett glittrande hav fullt av små vågor. Jag kände mig ganska glad och lycklig då. Om någon vill tolka lite så skulle jag bli glad :)

Annons:
Choklad
2017-08-27 12:00
#1

Du känner just nu gemenskap och frihet. 

Härlig dröm med skogen och den säger att du är trygg och att du håller på att växa inom dig, lära dig nya saker och att du är omhuldad och trygg. 

Kan hända att du får veta saker som varit dolda för dig medan du var i ett stadie då inte kunde förstå det som du nu förstår- eller kommer att förstå, och att du går i dina släktingars fotspår, kan också handla om olika liv som du har levt.

U R us

Upp till toppen
Annons: