Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 887 ggr
Natalmsta
2017-09-11 15:25

Hjälp mig tyda denna dröm snälla!

Hej är de nån här som e duktiga på drömtydningar. Hjälp mig isf Jag drömde att jag var mig själv och var i sällskap av en man som var helt galen, maktlysten och bestämmande, 2 personer i våran omgivning råkade dö och dem var av nån konstig anledning skelett bara när vi tittade på dem, jag ville ringa polisen men han övertalade mig att vi skulle gömma dem. Så vi plockade ihop alla delar och la dem i våran bil. Polisen stannade oss och mannen jag var med var så trevlig o hjälpsam med deras frågor så dem åkte bara vidare och de slutade med att vi gömde dessa skelett. Jag hade ångest i hela drömmen och kunde närsom lämna denna man men gjorde aldrig de, vet ej varför. Vill också påpeka att min pojkvän och jag har jätte stökigt o så i vårat förhållande o undrar om de kan ha något med de o göra?? Tack på förhand!!!!

Annons:
Choklad
2017-09-11 16:34
#1

Har du något som du ha dåligt samvete för? Kan det vara något som du vill få sagt, men ingen lyssnar? Och känns det som att du är övervakad på något sätt?

U R us

Natalmsta
2017-09-11 17:50
#2

Hej choklad! Jag har ljugit för min pojkvän men sen har jag berättat allt om de, lögner typ om vad jag gjort för att han inte ska bli arg, handlat om att dricka alkohol o sånt bara. Jag har en känsla av att han ljugit med men inte säger nått om de. Jag känner att jag kanske inte alltid får göra som jag vill i våran relation.

Choklad
2017-09-12 10:21
#3

Hej Natalmsta 🙂

Försök att få igång ett samtal med honom, så att han förstår hur du känner det.

U R us

unbreakable8
2017-09-25 20:21
#4

Du går med på saker som går emot ditt jag och ditt samvete.

Upp till toppen
Annons: