Annons:
Etikettmeditation-o-dylikt
Läst 1946 ggr
camasufri
11/22/12, 9:58 PM

Rysligt

I natt hade jag den skummaste upplevelse.

Jag hade mediterat klart för kvällen, sänt ljus och kärlek till människor och jord, slutit om mitt så jag skule få ha det lugnt och skönt. Krävt att bara min huvudguide skulle ha tillträde, var det något fick hon delegera……….

Ligger där mellan sömn och vakenhet mer åt det förra dock och KÄNNER hur rysningar far längs med min rygg och HÖR min morsa som ropar på mig förtvivlat, övergivet……..

Jag blev minst sagt iskall och sätter mig käpprätt upp i sängen! Går ut i köket och tar ett bloss för o lugna ner mig

Hur illa till mods jag än blev av "händelsen" tänkte jag det var bäst och ta tjuren vid hornen och åka dit hur obehagligt det än skulle bli, men där sitter hon i allsköns välmåga och glor på tv *pust*

Detta var något som jag inte med min vildaste logik kan tyda! Eller så kan jag det genom att det står på vänt               kanske           för hon är inte bland de yngsta men heller inte bland de äldsta och sjuklig. Så jag hoppas innerligt att det bara var min undermedvetna rädsla att förlora henne på jorden som gjorde sig gällande och inte var något varsel…….

Och som vanligt vet jag inte var detta hör hemma Skrikandes

Carina

/ Carina

Annons:
vildrot
11/22/12, 10:13 PM
#1

Vi bär ju ofta inom oss rädslor att förlora de som betyder mycket .Separationer är ju omgivna av som jag tycker adekvata rädslor. Sjukdom och ålder är ju sådant som kan stärka rädslorna. Om det var en dröm eller en stark fantasi har väl egentligen ingen betydelse.

Vildrot

Denna kommentar har tagits bort.
Choklad
4/5/16, 10:24 AM
#3

Nu var det här ett bra tag sedan som du upplevde detta, men jag undrar hur det har gått?

Du kanske kände hennes ev egna rädsla? Ibland får vi ju tankar som gör att vi blir rädda för döden, det är naturligt.

Det kan också vara så att hon såg på ett program som handlade om samma tema, eller att någon dog på något traumatiskt sätt, och så kanske ni hade kontakt på ett omedvetet plan, och då kom din mammas bilder över till dig. Och förvandlades till känslor.

Egentligen, så tror jag att din mamma saknade dig väldigt mycket, och det var det du kände. Moder och barn har ofta ett starkt gemensamt medvetande.

U R us

Upp till toppen
Annons: