Annons:
Etikettatt-resa-och-eller-få-besök-i-drömmen
Läst 1151 ggr
Mill4
9/19/15, 11:54 AM

"Blå lågor" i hus och att min katt dör

Brukar hitta och förstå vad mina drömmar betyder men denna drömmen i natt var för mig jätte skum. Minns inte allt men… Det är ett hus med andra personer. Något börjar brinna i en hiss och är ju lite luddigt vad jag minns därifrån.. men en person övertygar mig om att det inte är någon fara att vi inte kunde släcka elden utan hissen åkte iväg. Jag ger mig av från huset och ska iväg någonstanns och inser plötsligt att mina husdjur är kvar i det där huset och jag känner mig som den hemskaste människan någonsin. Springer tillbaka. Det är mörkt ute och husen runtom (husen sitter ihop som någon sorts jätte mur (så som vissa skolor kan se ut fast ännu större ;) )är helt mörka medans huset där jag ska till är upplyst av lågor lite överallt. Det är personer som försöker släcka lågorna men varje gång dem släckts så kommer dem tillbaka igen. Lågorna är blå och "genomskinliga" lite gult i toppen men ser iaf inte ut som vanliga lågor. Springer in i huset där en person till står och försöker släcka lågor och så ligger det en död katt precis bredvid. Jag tänker att det inte är min katt utan min sambos katt (låter ju hemskt att jag tänkte så) så börjar springa mot trappen o h ropar efter min katt ser en skugga och möts utav min sambos katt… får panik och vänder mig och och tittar på den döda katten och förstår att det är min katt. Jag fattar inte den här drömmen alls och när jag söker på det känns det bara mer förvirrande. Så någon som vet?

Annons:
[Kritan]
10/1/15, 6:07 PM
#1

 En vän ställer upp för dig utan att förvänta sig något tillbaka.

Upp till toppen
Annons: