Annons:
Etikettmardrömmar
Läst 743 ggr
Anna_iller
12/25/16, 6:57 PM

Vad betyder min dröm?

Hej jag är en tjej på 11år. Jag har ett problem. Jag drömmer ofta nån gång under natten en mardröm! Så här brukar det se ut. Det går ett led med ca9-11djur svårt att förklara. Oftast är det kor och grisar men även elefanter:( dem säger "hejdå" och liknande. Dem har alltid olika röster. Elefanterna saknar i bland betar och öron och har tjejjour runt benen. Dem går mot ett starkt ljus. Jag brukar vakna efter en stund. Men jag brukar flraöka somna om och strunta i de. Men i går natt hände det värsta! Jag drömde att våra hästar går på det där ledet! Jag är jätte rädd och vill inte sova! Jag älskar djur och har ett stort intresse men kan mina drömmar betyda något. I min senaste dröm sa en röst "du måste väcka ditt tredje öga" jag förstår verkligen inte och jag blir rädd av att tänka på mina drömmar! Hoppas nån svarar snart😔

Annons:
Choklad
12/27/16, 12:26 PM
#1

Du är bara 11 år och kan se sådant som de flesta inte kan. 

Jag tror att det du ser i dina drömmar är djur som går in i andarnas värld, och det att du ser dina hästar tolkar jag som att du på ett omedvetet sätt, vet att djuren har dött. Och då du drömmer samma dröm men med variationer ofta, så ahr du omedvetet fått med din egen rädsla i detta, och den består i att du är rädd för att dina hästar ska dö. 

Om dina hästar mår bra och allt är ok för övrigt, så tror jag inte att du ska vara rädd för att de ska dö. 

Jag tror att att det rör sig om din egen rädsla och oro för dina hästar, drömmar vill göra sig av med rädslor därför att de är  inte bra för oss, och därför vill de öva på rädslan så att den ska försvinna.

U R us

Upp till toppen
Annons: