Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 611 ggr
Dujen
1/28/17, 12:56 AM

Vad betyder denna dröm?

Jag drömde inatt att en kille som jag tycker mycket om, hade sex med en,för mig okänd, kvinna. Det var inte så att jag tittade på och var åskådare, utan att jag bara såg det ändå. Det var en snabb glimt i kanske 5 sek max. Han vet om att jag tycker om honom. Kan det betyda att han skaffat tjej, och vill vara ifred? Vi är väldigt bra kompisar, och jag vill inte förlora honom som det!

Annons:
greenseng
1/28/17, 1:43 AM
#1

  Vad skulle du säga om du kommer underfund med att det var dig själv som du såg?
Det händer ganska ofta faktiskt att ens sinne leker maskerad i drömmarna.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Dujen
1/28/17, 9:57 AM
#2

Nej det var det inte. Hon var smal och blond, och jag är mullig och mörk. I vilket fall så besvarar det ju ändå inte min undran.

Choklad
1/28/17, 10:20 AM
#3

Kan också handla om din inre rädsla, kanske du går och funderar på om  han har skaffat sig någon flickvän och då uppstår en rädsla att han inte ser  dig längre. 

Men ibland kan vi se sådant som vi inte borde, du kan ha en sådan bra kontakt med din vän, att du kan se vad han gör.

U R us

ikna
2/2/17, 11:22 PM
#4

Som jag ser det, så symboliserar alla personer i drömmen ens inre egenskaper/sidor. Killen och tjejen i din dröm har sex och det kan stå för att din kvinnliga sida förenas med din manliga sida. Vad tror du om den tolkningen?

Upp till toppen
Annons: