Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 494 ggr
[beccalundin]
2017-01-31 09:14

Dröm

Hej!

Skulle vilja ha hjälp att tyda dessa två drömmar. Dessa drömmar var inte samma natt men nätterna efter varandra.

Dröm 1.

Kommer inte riktigt ihåg början men jag vet att vi (jag och någon som antagligen skulle kunna kallas låtsas kompis)  var jagade av någon ond sen kommer vi till ett hus (som i verkligheten är min mormor och morfars hus) vi springer in där. Vet inte riktigt vad som händer där inne, men jag kommer ut med massa kattungar, cirka 1 cm stora. Jag satt på asfalten utanför huset med kattungarna i knät. En av kattungarna växer upp och blir en ungkatt (det såg ut ungefär som på sims), huset exploderar och efter det säger katten något till mig. Minns inte orden exakt men det handlade typ om att jag inte skulle vara orolig eller något.

Dröm 2.

Jagad igen. Jag sprang genom skogen tills jag kom fram till en liten sjö. En meter ut i vattnet finns en platt sten som når straxt över vattenytan. På stenen sitter två illrar. Får känslan av att de är fast trots att det är en meter mellan stranden och stenen och en tredje just tagit sig i land. Även fast de är fast känns de lugna, som att de inte bryr sig.

Sen fortsatte drömmen men kommer inte ihåg mer.

Tack på förhand!

Annons:
Choklad
2017-01-31 10:01
#1

jag tolkar dina drömmar som att du inte ska oroa dig, att du ska vara lugn- 

katt och iller, läs lite om deras sätt och deras egenskaper, och känn efter om du har något gemensamt med dem.

U R us

Upp till toppen
Annons: