Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 410 ggr
Chrillo
2017-03-26 12:42

Skumma drömmar...

Jag är en riktig drömmare. Drömmer ofta och mycket och minns alltid. I natt hade jag en redigt skum dröm. Försöker härleda den till gårdagens händelser men jag finner inga trådar jag svävat iväg från. Hur som. Nattens dröm innehöll vanliga svenska skogsdjur som var GIGANTISKA. Å då menar jag dinosauriegigantiska. Det andra var att de var helt vita. Den mest framträdande av alla djuren var älgen. Den gigantiska vita älgen som stod vis skogsbrynet till en början och som allt eftersom drömmen fortlöpte närmade sig mig. Skrämmande nära. Jag gömde mig bakom ett staket som både de och jag kunde se igenom. Jag såg hur de övervakande mig medan de sakta lunkade förbi på nära avstånd. Det som drömmen mest fokuserade på var att de var gigantiska och vita och att vi mötte varandras närvaro med en medvetenhet. Va var detta för knas? I drömmen ett magiskt tillfälle… skrämmande, faschinerande och magisk.

Annons:
Choklad
2017-03-28 12:11
#1

Känner du dig mäktig i något beteende? kanske de vill säga dig att du ska våga visa din storhet, din makt i något hänseende, och våga ta ledearrollen.

U R us

Upp till toppen
Annons: