Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 432 ggr
jwuuulia
3/29/17, 1:34 PM

Bekanta och kändisar

Jag kommer för det mestadels ihåg mycket eller allt av mina drömmar och gillar att alltid reflektera dom när jag vaknar om jag kan komma på någon logik men drömmen idag var så svajig och knäpp att jag behöver hjälp. Förlåt för att det kan bli luddigt ! 

- Jag och min bästa vän Elisabeth åker för att överraska en kompis som kommer hem från USA och som vi lärde känna där, vi åker hem till hennes föräldrar där vi hänger med deras bekanta och familjen som vi är väldigt nära med och är där i 2-3 dagar innan hon kommer hem. Vi sitter alla vid ett stort bort och dricker och bara pratar innan vi beslutar oss för att gå ut på stan för att göra något roligt. Helt plötsligt så befinner vi oss på en mörk gata med trånga utrymmen och massa människor som skriker på spanska och spansk musik i bakgrunden. Vi går till en bar och jag tappar bort alla jag känner så skickar ett sms till Elisabeth att jag åker hem till föräldrarna för att vila upp mig. När jag däremot vaknar dagen efter så befinner jag mig i mitt barndomshem fast istället för en gräsmatta utanför dörren/fönstret så är det en strand. Det rummet jag hade när jag var liten var mycket större och bestod till största delen av en säng som täckte hela golvet som var minst 10 x5 meter för att få plats med alla människor. Folk som jag haft kontakt med innan som inte känner den här tjejen kom över och skulle överraska henne också och vi låg alla i sängen och pratade med deras pojkvänner. Dom frågade mig om jag kunde sova på övervåningen eftersom jag var den enda som inte hade någon pojkvän och jag sa att det var okej!  Helt plötsligt står Harry Styles där vid fönstret med solen på sig i ett par svarta badbyxor och en slags panik sätts in. Jag har ingen besatthet av honom i verkliga livet men tycker att han ser bra ut. Vi började prata och där vaknar jag upp när jag skulle få krama honom. - 

Jag vet inte vad det betyder eller om det ens betyder någonting ? Hjälp ?

Annons:
Choklad
3/30/17, 12:41 PM
#1

Drömmen tyder på att du är "mitt uppe i livet" just nu.

U R us

Upp till toppen
Annons: