Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 674 ggr
Rosisa00
2017-04-04 20:23

Drömmer samma sak flera gånger

Hej! Som det står i min rubrik så har jag haft en dröm som kommer tillbaka flera gånger… Just när jag börjar att glömma den så drömmer jag om det igen. I min dröm så är drt jag minns att jag blir typ jagad av någon bekant (typ gammal dagisfröken minns inte namn eller sånt), och så springer jag in i ett höghus med oändligt med trappor. Och så börjar jag bli trött och går långsammare men då drar någon mig uppåt så jag typ flyger som i en tecknad komedi. Efter det så känner jag hur någon tar tag i min fot och så vaknar jag… Är det någon som kan tyda min dröm? Jag förstår inte varför jag har haft samma dröm om och om igen. Kan direkt säga att den där dagisfröken människan var gandka snäll vad jag minns…

Annons:
Choklad
2017-04-05 11:06
#1

Någonting hos denna dagisfröken har påverkat dig genom hela ditt vuxna liv, såpass att du har anammat hennes beteende i något avseende. Du förstår på ett logiskt omedvetet plan, att du nu kan lämna från dig detta beteende, du är mer än redo för det, men det finns något som hindrar, något som drar ner dig igen i samma mönster. 

Vad kan det röra sig om och hur kan du göra för att släppa taget om hennes påverkan på dig? 

Genom att först reda ut vad det är som du har fått med dig från henne, och då du är medveten om vad det rör sig om, så kan du antingen direkt, eller genom att avbryta det beteendet ett steg i taget, så kan du till sist slippa detta beteende. Det är inte alltid helt lätt att bara "släppa taget", utan oftast får man ta det bit för bit.

U R us

Upp till toppen
Annons: