Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 452 ggr
Rosisa00
2017-04-17 08:31

Hjälp med drömtydning

Ja, som det står i rubriken så skulle jag vilja ha lite hjälp med drömtydning. Jag minns inte riktigt en viss del men det började med att jag var i min skola (kan ha varit min men är inte säker). Jag hade läsk i en plastmugg (jag tror det var Sprite) som jag höll medans jag följde efter någon. Den personen märkte mig tillslut och vände sig om och frågade vad jag gjorde. Jag sa typ att jag var rädd för mörkret men sen minns jag inte vad jag sa men jag spillde min läsk och vi båda trampade i det så vi fick torr läsk på skorna (sånt som klibbar fast i marken när man går sen). Sen minns jag inte mera av den delen. Senare så sprang jag och mamma mot tunnelbanan, men såklart så missar vi den. Men då kommer ett till tåg som vi springer och vet att vi hinner med. Vi springer upp för rulltrappan (var, var kortautomaterna?) Och så är det kaos på perrongen. Det är en utomhus perrong så det är väldigt ljust. Det står tåg på båda sidorna och då ser jag en tonårs tjej med en massa dynamit. Längre bort ser jag några andra tjejer som håller koll så att ingen flyr. Jag börjar dra mamma men råkade släppa taget så jag föll ner på spåret (det var ju ett tåg där precis!!) Och jag visste att man inte skulle försöka ta sig upp på perrongen för att det är jätte svårt. Så istället så gick jag över till stängslet som man ska göra om man faller ner på spåret. Jag försökte ta mig därifrån men det var stängsel överallt. Då hör jag hör tonårstjejen säger att jag och mamma kan få gå? Men jag var ju redan på spåret så jag var i princip fast där. Trodde jag, just då så såg jag ett litet hål som jag lyckades klämma mig igenom. Då ser jag ett par poliser som spioberar på tjejerna så jag går och pratar med dem och börjar gråta.. Då kom jag på att detta måste vara en dröm och så vaknade jag.. (Då var klockan typ 05:30) så det var ett tag sen :)

Annons:
Choklad
2017-04-17 08:54
#1

jag tror att du hade en s.k ventileringsdröm, du är rädd för att det ska hända något  med terroristattacker så du drömmer om det, mamma i denna drömmen visar på att du söker beskydd, och att du  är är rädd att hamna i en situation som medför att du hamnar i fara, men du hittar ett sätt att ta dig ur det hela, det är det som drömmen ville säga, du klarar av de faror som du är rädd att utsättas för, du är stark

U R us

Rosisa00
2017-04-17 17:06
#2

Det bästa med det du precis skrev var att jag är stark. Jag behövde verkligen höra det där, jag mår liksom dåligt just nu (bråkat med mina föräldrar och min bästa vän precis).

Choklad
2017-04-18 11:59
#3

Det är därför som drömmar är så bra, man kan få göra sig av med många oönskade känslor genom dem. 👍

U R us

Upp till toppen
Annons: