Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 917 ggr
mena70
4/19/17, 3:41 PM

Drömtydning om Ängel

Hej!

Jag drömde för ca två veckor sedan om en ängel, har aldrig gjort detta och aldrig har jag upplev så verkligt.

Drömde att jag och min sambo tittade ut genom fönstret och det var väldigt mörkt ute, massor av fåglar flög runt om huset. Från ingenstans kom ett ljus som blev starkare och starkare. Jätte stora vingar och sedan ser man ängel som står en halvmeter ifrån och tittade på oss och säger till mig, du behöver inte vara orolig, allt kommer att ordna sig. sedan försvann ängel och jag vaknade. Det var så verklig, så tydligt, vad kan detta betyda? Någon som vet.

Med vänlig hälsning

Mena

Annons:
Choklad
4/20/17, 9:57 AM
#1

Att du inte ska vara orolig.

👍

U R us

mena70
4/20/17, 12:32 PM
#2

Haha .. ja, men för vad ?

Choklad
4/21/17, 10:46 AM
#3

ja det vet bara du 

fåglarna skulle jag tyda som att säger att du ska inte vara rädd för att känna dig fri, och de var i flock, vilket kan säga dig att du har vänner., gemenskap.

Kanske något ska hända som kommer att göra dig orolig på något sätt. och då behöver du din frihet och dina vänner, och din skyddsängel finns där hos dig. 

Fönstret är utikt mot andevärlden, eller andra världar, och din sambo såg ut, men din sambo är i drömmen en aspekt av dig, så det handlar troligen inte om honom utan något som du har anammat från honom, en sätt att vara,  något från honom som påverkar dig.

U R us

Upp till toppen
Annons: