Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 713 ggr
[Blue_Lugia]
6/8/17, 6:05 PM

Våldtagen i drömmen

Kräver ingen tolkning, men jag behöver skriva av mig. I drömmen befann jag mig i en stuga någonstans. Jag kände att någon smög efter mig så jag smög runt bland rummen. Plötsligt står en man framför mig och ler brett. Jag tänkte han var väldigt obehaglig med sitt "sug" i blicken och försökte passera. Då blir han allvarlig och faller som ett träd ramlar över mig(tänk dig hur ett träd ser ut när det faller) Han körde in en spruta i mitt ben så jag blev förlamad, sen började han våldta mig. Mannen tryckte mig hårt mot golvet och jag kände enorm smärta "där nere". "Aj sluta, det gör ont! " skrek jag "Det SKA göra ont, din jävla hora!! " fräste argt han åt mig. Då började jag gråta hejdlöst av smärta och hjälplöshet. Jag kunde ju inte kämpa emot, bara ligga där. Jag grät högre och högre och mannen blev irriterad och sa åt mig att vara tyst samtidigt som han örfilade mig. Sen reste han sig och gick… Jag låg kvar paralyserad på golvet. Sen tror jag inte det hände så mycket mer men jag var väldigt rädd när jag vaknade, för det kändes nästan som om det hände på riktigt… Är rätt skakad än även fast det bara var en dröm!

Annons:
Choklad
6/10/17, 9:51 AM
#1

Fy vilken hemsk dröm 😮 😕

Om vi tolkar det som en "vanlig" dröm, så skulle det kunna vara så att du just nu känner dig tvingad till någonting som har med liv att göra. Som att du "måste" uppfylla någons personliga behov, mot din vilja, och dessutom få bestraffning , jag tror det finns även skuldkänslor inom dig som har kommit av dessa krav, och kanske du har skuldkänslor för att du inte vill eller kan gå alla krav till mötes. 

Sedan finns det en annan tolkning, och det är att du upplevde ett tidigare liv ( Jag vet inte om du tror på sådant ) men det kan vara så att drömmen talade om för dig att du nu är redo att se vad det är som gör att du beter dig , tänker och känner som du gör i detta livet. 

Om det är så att känner krav som är för mycket för dig, så våga säga nej, vägra att ställa upp på orimliga krav.

U R us

Upp till toppen
Annons: