Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 469 ggr
Rosisa00
7/22/17, 9:42 AM

Drömmar om svar?

Jag och min familj satt och pratade om min farmor igår. Hon dog när jag var ett så jag minns inget av henne. Men sen så fick jag veta av min farmors syster att min farmor ville köpa en klänning till mig men att hon inte orkade (det var någon månad innan farmor dog). Så då undrade jag och mina föräldrar om jag faktist fick den eller inte men vi minns inte varifrån alla mina bebis klänningar var ifrån. Sen så typ struntade vi i det. Men nu så hade jag en dröm om att jag fått en rosa jätte fin, lite prinsessliknande klänning av just min farmor i drömmen. I drömmen hade jag ärvt klänningen och jag minns att den var lite för stor. Den passade tom min mamma och hon är i storlek L och Jag i XS. Drömmen kändes lite obehaglig och mörk av någon anledning och det var vinter ute, det var den tiden min farmor dog kom jag på nu. Och det enda vi gjorde i drömmen var att prova gamla saker som vi fått av min farmor. Jag undrar om det är någon slags hypotes om vilken bebisklänning det är eller något minne från när jag var ett och hon dog? Eller har litr koll på det mediala men vet inte om det är det? Vill gärna ha svar :) Om något är fel stavat så är det för att jag just vaknat och skriver på mobilen.

Annons:
Rosisa00
7/22/17, 9:49 AM
#1

Har faktist en liten rosa prinsessliknande klänning som jag använde när jag var 2-4

Choklad
7/29/17, 12:57 PM
#2

Kan vara att du var din farmors prinsessa? 

Och möjligen att ni behöver vara mer glada och inte sörja längre. "Livet är för kort för att sörjas bort"   vill någon säga mig här nu.  Din farmor är med dig och hon var med er då ni pratade om henne. 🙂

U R us

Rosisa00
7/30/17, 8:38 PM
#3

:)

Upp till toppen
Annons: