Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 607 ggr
molam
8/20/17, 11:27 AM

En dröm kan ha flera olika betydelser, så hjälp

Hej, nu har jag haft en återkommande dröm, ett tag igen, jag har insett att det har nått med Livet att göra, och visa delar har jag själv tolkat, men Kan inte tolka Resten! Så snälla hjälp.

Det börjar alltid med att jag är nånstans inte hemma (Brorsan är alltid med), men jag kan inte komma på var jag är, det har lite känslan av ett konvent, men saken är den att det inte är en enda person som cosplayar! så et konvent kan det inte vara, men i alla fall, jag är alltid på samma ställe, och jag ser en stor våg komma (Typ en tsunami) och det behöver inte ens vara vatten runt ikring där jag är, utan det kommer bara en stor våg. Alla tittar förundransvärt på vågen och sen kommer det ut ett allmänt utrop. att man ska ta skydd, och inte på en högre höjd, utan i ett hus, alla går till olika hus, men jag och min bror går alltid till samma hus, det är som ett stort glashus, Men huset är byggs i sten med helstora fönster överallt, så det ser ut och känns som ett glashus, Jag går alltid upp på Andra våningen, och brorsan går alltid över på en Plattform på andra våningen, för att komma över dit måste man gå på en Bred Lampa som hänger ned från taket, Men jag försöker hitta omvägar men hittar ingen, så jag ger tillslut upp med att komma över till plattformen, men i just denna Dröm då var det en Snubbe jag aldrig sett som ville hjälpa mig över på alla möjliga sätt, men jag vågade ändå inte. så tillslut kom både brorsan och snubben över till min sida också satt vi oss i nå halvliggande soffor och tittade ut genom fönstret, då såg vi "vågen" gå runt oss och inte över oss som det var tänkt att den ska göra, och då Skrattade alla överlyckliga, men vi fortsatte att sitta där i "glashuset" och snacka, faktiskt så lämnade ingen glashuset trots att "Kusten var klar", och efter att vi hade snackat ett tag så kom den där vågen igen, och den träffade rakt på oss denna gång, men Vågen var annorlunda, den var helt svart och satte sig som en "Slime" Runt glashuset, den började i ett hörn och täckte allt eftersom mer och mer av huset Till Slut har huset täckt av all Denna "Slime" och Det knakade oroväckande i hela huset, jag gömde mig UNDER ett brd och höll för ögonen, och Sedan Lyckades Slimen göra hål i Taket och Sträckte ned en arm, men inte en vanlig arm, men jag kan inte komma ihåg hur armen såg ut, Sen började armen släppa ned skumma saker i Glashuset, och sedan blev allt svar och jag vaknade, Jag brukar INTE komma såhär långt i denna drömmen, utan det Brukar sluta där när jag ska över till plattformen.

förklaringen är jätterörig och svårläst kände jag nu, men jag hoppas att nån orkar läsa igenom och Tyda hela för mig, en del saker är helt tydda som sagt, men vill ha allt tytt så nån ska få tyda så kommer jag att se om jag hnar tänkt rätt på dom f delarna Jag själv har tytt

Kommer även lägga in för tolkning i övernaturligt iFokus.

Kanske ska tillägga att drömmen i sig känns varken läskig eller obehaglig, bara konstig, och att jag är en tjej på 23 år

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: