Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 425 ggr
Cecilia.S
2017-09-07 07:08

Drunknar?

Jag har under ett flertal drömmar drömt om samma man, som försöker dränka mig i en sjö. Jag kan göra motstånd, men så fort jag hamnar i vattnet blir jag svag. Det har även hänt att jag har försvarat mig genom att putta ned honom i vattnet (efter att han har försökt putta med mig), i de fallen försöker han istället dra ned mig. Jag har aldrig hamnat under ytan. Drömmen slutar alltid när jag är i vattnet och känner mig för svag för att komma upp. Det finns andra människor runt omkring, bland annat ett äldre par som fikar vid ett bord brevid sjön, men de har aldrig hjälpt mig. Bara tittat på, trots att jag har ropat på hjälp. Kan den här drömmen betyda någonting?

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Choklad
2017-09-07 10:15
#1

Drömmen visar att du är överväldigad av känslor, och du tillåter andra att bete sig som de vill med dig. 

Paret på bänken visar att du är ganska likgiltig inför dig själv och inte tar dig själv på så stort allvar. 

Drömmen visar också att du har börjat förstå att du behöver försvara dig. 

Så du är på rätt väg 🙂

U R us

Cecilia.S
2017-09-07 11:08
#2

Tack :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Choklad
2017-09-08 09:47
#3

🙂

U R us

Upp till toppen
Annons: