Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 657 ggr
Elvira9820
9/9/17, 12:13 AM

Skrikande drömmar

Hej, Ibland har jag otroligt konstiga och obehagliga drömmar. Det händer oftast när jag har feber. Allt börjar såklart med att jag somnar, sen börjar jag drömma. Jag drömmer alltid liknande drömmar och alltid samma dröm flera gånger samma natt. De som alla drömma har gemensam är att jag känner en obehaglig känsla av oro, hjälplöshet, maktlöshet och allmänt liten och svag. entill sak som de alladrömmarna har gemensamt är att det finns en mycket, mycket påtaglig skänsla av att "jättemycket hänger på jättelite". En dröm var såhär: Jag vet inte vart jag är. Men jag ser ett stort slott. Slottet står längst up på den tjocka delen av en konformad gräsplätt. Jagstår längst upp på gräsmattan, vid konens spets typ. Allt detta svävar. De svävar i en oberkrivlig luft av tomhet… det blåser lite och jag böjer mig ned för att plocka upp en lila blomma. Precis när den tunna skjälken bryts hör jag någon skrika NEEEEEEEEEJ. Skrikandet är sååå obehagligt och gör mig vettskrämd. Jag tittar bak och ser en häxa som står emellan mig och de lila/svarta slottet. Sen vaknar jag, svettig och livrädd. Efter somnar jag och drömmer samma sak igen, igen och igen. En annan dröm: Någon skriker på mig lös ekvationen! På mitt lillfinger balanserar jag en jättetung miniräknare. När jag får fram ett svar så skriker nån, "DE E FEEEEL!". Detta händer om och om igen tills jag vaknar helt svettig och rädd för att sedan somna om igen och drömma samma dröm igen, igen och igen. Snälla, om någon har varit med om något liknande, vet vad detta beror på, kan tyda drömmer eller bara ge råd och förslag. Skriv❤️😥

Annons:
Choklad
9/11/17, 4:42 PM
#1

Häxan vill inte att du plockar bort och förstör magin inom dig, = förbindelsen med ditt inre jag.

Miniräknaren tyder på att du försöker ha koll på ditt liv, men att det finns för hög krav.

Du försöker hinna med allt och du missar saker, som gör att något blir fel, du vill ha allt så perfekt som möjligt, men   de flesta vet att det går inte så bra, ingen är perfekt. Och den lila blomman i första drömmen, kan vilja säga att du ska inte förstöra  din makt (vilket slottet står för) utan behåll din lila blomma och låt gräset förbli grönt, = var den du är, och tillåt ingen att tala om för dig vem du ska vara. Lita på dig själv, du har mer makt över ditt liv än du tror just nu.

U R us

Upp till toppen
Annons: