Annons:
Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 841 ggr
unbreakable8
9/25/17, 8:17 PM

EMP

Inatt drömde jag om Australien. Jag vet inte om jag var där själv eller bara såg på från håll, men dom blev utsatta för nån slags EMP attack.  (Electro magnetic pulse-vapen)  och alla flydde därifrån till Europa.

Europa blev överfyllt och många blev irriterade.

Det är allt jag kommer ihåg. Konstig dröm.

Annons:
Choklad
9/26/17, 1:11 PM
#1

Ja kommer att tänka på flyktingsituationen då jag läser din dröm.

Kanske du  har blivit påverkad av den på något sätt, rent tankemässigt, så att du behöver bearbeta intrycken som vi får från media mm? 

Eller så kan du ha drömt en sanndröm, solen har ju extra stark aktivitet nu, så elektricitet slås ut om det vill sig illa

Kan också vara så att du får (eller har) fått veta något som är som en explosion ( EMP-bomb ) av känslor kanske som kom en chock för dig och nu vill du inte stanna kvar där du befinner dig för du har svårt att hantera detta.  

Eftersom du inte kan avgöra om du befann dig som  åskådare eller medverkande i drömmen, så är det inte lätt att veta om det handlar om dig eller inte.

Om du var åskådare så kan det röra sig om en sanndröm- vilka brukar ha ett tidsspann på ca 2 år, och inom dessa två brukar händelsen man har drömt om inträffa.

U R us

Farwuq
9/30/17, 3:35 PM
#2

Det diskuterar mycket om EMP-attacker i amerikansk nattradio numera, de är riktigt rädda för att deras el-nät ska gå ner.
De menar att om Nord Korea smäller en laddning 400 km över USA, så är deras "saga" all.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

unbreakable8
10/12/17, 7:34 PM
#3

Hej, förlåt, jag är inte så ofta här.  Jag vet att det har utvecklats en hel del nymodiga vapen,  Jag tror jag var åskådare, men samtidigt var jag med i drömmen.  Det pendlade mellan åskådarvy och att jag var med och sprang i flyktingströmmen.

Men jag tänkte på denna artikel också. Jag tror den kom ut efter min dröm.

https://www.sydsvenskan.se/2017-08-10/mystisk-ljudattack-mot-diplomater-pa-kuba

Upp till toppen
Annons: