Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1087 ggr
Juliette1427
2017-10-06 09:19

hjälp mig att tyda min dröm

Jag hade en ganska underlig dröm inatt och jag har försökt att tyda den men får inte riktigt ihop allt. Så skulle gärna behöva lite hjälp! Drömmen börjar med att jag springer med min pappa och bror på stranden och vi ska bada. Jag märker då stt jag har glömt att sätta på mig en överdel till min bikini men jag bryr mig ej så mycket (för jag tänker typ: vafan free the nipple liksom). Men jag börjar känna mig mer och mer obekväm för jag är rädd för vad folk ska tycka (dock verkar det som att ingen runt omkring mig ens har lagt märke till det.) Så jag gömmer mina bröst under mitt långa hår som verkar blött även fast vi ej badat än. Vi går till en slags brygga som sitter ihop med vårat hus där man kan hoppa ut i vattnet och simma längre bort där det är en slags bredare bygga och där man kan hoppa utifrån. Min pappa och bror är redan där men jag känner mig obekväm och osäker om jag vill hoppa i för i vattnet är det högt gräs och vattnet i smutsigt. Samtidigt ser det roligt ut längre bort där de är o badar. Sen kommer en stor och fet man och han är extremt obehaglig och han har tagit sig in o vårat hus. Hans snopp är utanför byxorna och har ett extremt retsamt och ont flin i ansiktet. Jag får panik för jag förstår att han ska försöka våldta mig så jag skriker det till min mamma som kommer och räddar mig. Mannen verkar väldigt borta och seg. Min mamma och jag går och hon säger att jag ska låsa in mig någonstans men hur mkt jag vrider och vänder på låset i badrummet så går det ej att låsa och han bara står där och väntar utanför typ. Jag vet ej vad drömmen betyder men vill verkligen få hjälp med att lista ut det, skulle verkligen uppskatta om nån tog lite av sin tid till detta😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: