Annons:
Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 567 ggr
Samida
2017-10-11 14:32

Mina föräldrar hade fått barn (igen)

Drömde att jag hade fått en lillasyster igen som jag skrev om i ett inlägg förra året också Bodde hemma då jag hade kvar kläder framförallt vinterkläder så tyckte jag att de kunde använda dessa. Minns inte så mycket men minns att hon i drömmen var runt halvåret/året och hade ljust hår och blåa ögon. Minns att vi prata om vad hon hette. 3 namn varav det sista var Dorotea och att andranamnet var tilltalsnamnet. Minns inte riktigt men tror hon hette nåt som sluta på "fina" Vad kan detta betyda? Nåt nytt som kommer i in i mitt liv?

Annons:
Choklad
2017-10-11 16:27
#1

Det verkar som att du redan har något nytt som är som din "syster"- något som liknar dig och har ett band till dig, dina känslor och ni är av "samma sort", du själv har skapat henne,  det är du som bär ansvaret för denna skapelse, så du är både mor och far,  och denna syster har samma sätt att bete sig på som du och dina föräldrar, dvs-  systern är du själv som har tagit efter vissa beteenden hos dina föräldrar, du har lärt dig något nytt helt enkelt, som de gör. Fundera över dina föräldrars beteende och se om du har anammat något nytt från dem.

U R us

Upp till toppen
Annons: